MS Windows
briani 27239
Hvis din task manager eller regedit ikke f~
Fra : Johannes Clausen [64~

Dato : 02-08-03 00:34

Jeg har på det seneste haft problemer med at få task manager og
regedit til at køre i mere end et par sekunder.

Jeg prøvede derfor at køre programmet Anti-Trojan. Der kunne man få
adgang til de filer der eksekveres hver gang windows starter. En, som
jeg ikke havde set før, var "Winsock 2 driver". Det drejer sig om
filen winconfa3.exe i system32 folderen. Man kan ikke fjerne den
linje, der eksekverer programmet. Istedet kan man omdøbe filen og
genstarte windows. Og nu kan filen slettes og det hele virker igen.

Jeg syntes det er mærkeligt at Norton Antivirus ikke har brokket sig
over dette program, men programmet har måske "pillet" ved
virus-programmet...

Nå pyt. Synes lige jeg ville dele det her med folk i gruppen, da det
kan være noget så irriterende ikke at kunne bruge task manager og
regedit!

Mvh
Johannes Clausen

Fra : Johannes Clausen [64~

Dato : 02-08-03 00:41

On Sat, 02 Aug 2003 01:34:22 +0200, "Johannes Clausen [6440]"
<johannes@jay.net> wrote:

>Jeg prøvede derfor at køre programmet Anti-Trojan.

Det var vist BPS Spyware and Adware Remover 6.0. Det er vel også
underordnet hvilket program det er - bare så længe man får adgang til
registreringsdatabasen.

Mvh
Johannes Clausen