MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WinXP og Frontpage2000
Fra : K. Skov

Dato : 01-08-03 22:39

Jeg har lavet websider i FrontPage 2000 på Win98.
Når jeg nu arbejder videre på dem i WinXP, kan jeg hverken oprette eller
redigere i typografiarket (cascading style sheet). WinXP lukker hver gang
FrontPage.

Hvad er årsagen, og hvordan kan jeg rette den?

Venlig hilsen
K. Skov

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 00:37

"K. Skov" <konsko@popmail.com> skrev :

> [...]
>redigere i typografiarket (cascading style sheet). WinXP lukker hver gang

Opdater din XP mest muligt, gerne med sp1a, det er am.
forekommende problen på XP iflg. frontpagegruppen-
--
Knud

Fra : K. Skov

Dato : 02-08-03 23:24

Jeg har fået dette svar på den engelske gruppe:
A number of people have reported this problem - there is no fix (yet) from
Microsoft - the workaround is to use another editor - Notepad, or you may
want to try TopStyle: http://www.bradsoft.com/topstyle/

--

~ Kathleen Anderson
Microsoft MVP - FrontPage