MS Windows
briani 27239
Flytte cdromdrevene ned til sidst
Fra : Akkeleje

Dato : 31-07-03 20:43

Nu har jeg partitioneret min HD, men det irriterer mig HELT vildt at mine
cd-romdrev ligger og flyder midt imellem de andre drev. Jeg vil gerne have
dem til at lægge til sidst.

Hvordan gøres det?

Fra : Akkeleje

Dato : 31-07-03 20:47

Nåeh - ja - jeg har XP

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-07-03 20:50

Akkeleje skrev:

> Nåeh - ja - jeg har XP

Prøv at kigge: <news:3f28ecaa$0$97257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
som blev sendt her til gruppen tidligere på dagen i tråden 'skifte
drevbogstav'.

Madsen.

Fra : Akkeleje

Dato : 31-07-03 20:56

SKal jeg så slette det der står der nu???
(og SÅ tilføje?)

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-07-03 21:31

Akkeleje skrev:

> SKal jeg så slette det der står der nu???

Næ, du klikker bare på 'Change' og vælger et nyt drevbogstav.
Du kan ikke få lov til at vælge et drevbogstav som allerede er i brug.

Madsen.

Fra : Thomas D

Dato : 31-07-03 20:49

Akkeleje wrote:
> Nu har jeg partitioneret min HD, men det irriterer mig HELT vildt at
> mine cd-romdrev ligger og flyder midt imellem de andre drev. Jeg vil
> gerne have dem til at lægge til sidst.
>
> Hvordan gøres det?

frit fra hukommelsen:
denne computer => administer => logiske drev => skift drevbogstav på dine
drev så dine cdromdrev kommer til at ligge til sidst
Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Akkeleje

Dato : 31-07-03 20:54

Hvor lang nede skal jeg lægge dem.
I ny og næ sætter jeg en anden HD på med flere partitioner.
Betyder det noget at der er huller op til OPQRS osv??

Jesper

Fra : Thomas D

Dato : 31-07-03 21:06

Akkeleje wrote:
> Hvor lang nede skal jeg lægge dem.

så langt som det er nødvendigt :)

> I ny og næ sætter jeg en anden HD på med flere partitioner.
> Betyder det noget at der er huller op til OPQRS osv??

Nej det skulle ikke betyde noget.

Gør det til en vane at skrive _under_ det du svarer på.