MS Windows
briani 27239
Java problem eller hvad
Fra : Lars Heskjær

Dato : 31-07-03 11:51

Jeg har et problem med nogle sider, der bruger java.

F.eks mail.dk
Her vises kun indbakken, jeg kan ikke se de andre faner med udbakke
slettede mails mm.

Hvis jeg vil angive program adgang og standarder, bliver den ved med at
ville tage
brugerdefineret. Selvom jeg sætter hak i aktiver adgang for dette program,
er hakket væk næste gang.

Der burde være instaleret en MS VM 3089 (Vis Java konsol)

Kører med WINXP og Nav2003 er logget på med administrator rettigheder
Hvis jeg disabler NAV hjælper det heller ikke.

mvh. Lars

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-07-03 16:29

Mener du <http://mail.tdconline.dk/> eller?

> Der burde være instaleret en MS VM 3089 (Vis Java konsol)

Det er der ikke noget der hedder, men du mener måske 3809?
Prøv at starte en kommandoprompt og skriv: 'jview' (uden ''
og efterfulgt af et tryk på Enter-tasten). Det burde resultere
i at MS java viser dig hvilken version der er installeret.

Hvis der er version 3809 så vil det ikke være nogen dum idé
at installere 3810 da den retter nogle sikkerhedshuller.
Du kan ikke installere 3810 medmindre at 3809 allerede er
installeret. <http://alm.bankdata.dk/showpage.asp?ID=622>.

Madsen.

Fra : Lars Heskjær

Dato : 01-08-03 08:31

> [...]
> at installere 3810 da den retter nogle sikkerhedshuller.
> Du kan ikke installere 3810 medmindre at 3809 allerede er

Jo, jeg mener mail.tdconline.dk
Jeg havde en version 3809 installeret og har nu opgraderet til 3810
Det giver dog stadig ikke nogen forbedring på omtalte side.
(kan stadig kun se indbakken)
Mvh. Lars

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-08-03 12:34

Lars Heskjær skrev:

> Jo, jeg mener mail.tdconline.dk

Ok.

> Jeg havde en version 3809 installeret og har nu opgraderet til 3810
> Det giver dog stadig ikke nogen forbedring på omtalte side.
> (kan stadig kun se indbakken)

Mystisk. Her på min WinXP Pro SP1 og IE 6 SP1 med MS VM 3810 ser det
sådan her ud: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/jview.png>.

Madsen.