MS Windows
briani 27239
Pludselig ændret "luk computeren"
Fra : Peter M

Dato : 30-07-03 21:43

Hej
Jeg kører XP dk, og pludselig efter jeg har inst. nogle spil og lidt
programmer vil jeg genstarte
Og hvad ser jeg så .......... jo, ...luk computeren har pludselig ændret sig
så den ligner den at Win 2000 havde, og ikke den med de 3 felter med
genstart og luk + vistnok den med dvale.
Jeg håber i forstår hvad jeg mener
hvad mon der lige er gået galt her ?
jeg vil lige spørge her før jeg går et par dage tilbage

Mvh
Peter M

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 21:51

In dk.edb.system.ms-windows, Peter M wrote:

>luk computeren har pludselig ændret sig så den ligner den at Win 2000
>havde, og ikke den med de 3 felter med genstart og luk + vistnok den
>med dvale.

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med en oversættelse, men her er den
engelske: Kontrolpanelet -> User Accounts -> Change that way users log
on or off -> Sæt et hak i "Use the Welcome screen".

>hvad mon der lige er gået galt her ?

Det tør jeg ikke sige.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Jean

Dato : 30-07-03 21:53

Lars Stokholm skrev:
> Jeg kan ikke lige hjælpe dig med en oversættelse, men her er den
> engelske: Kontrolpanelet -> User Accounts -> Change that way users log
> on or off -> Sæt et hak i "Use the Welcome screen".

Hej Lars.

Tror du har misforstået. Han spørger til boksen, der kommer under lukningen
af WinXP, som pludselig ligner den fra Win2000...

Mvh Jean

Fra : Peter M

Dato : 30-07-03 22:00

Han spørger til boksen, der kommer under
> lukningen af WinXP, som pludselig ligner den fra Win2000...
>
> Mvh Jean

Hej Jean
Du har fanget den 100 % rigtigt
Men Lars havde ret, det var lige det der skulle til

Mvh
Peter M.

Fra : Jean

Dato : 30-07-03 22:11

Peter M skrev:
> Hej Jean
> Du har fanget den 100 % rigtigt

Godt!

> Men Lars havde ret, det var lige det der skulle til

Hmm, så holder jeg bare min mund...

Mvh Jean

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 22:16

In dk.edb.system.ms-windows, Jean wrote:

>Hmm, så holder jeg bare min mund...

;) Den burde egentlig også hedde noget i stil med: "Use Windows XP-
style log on and off dialogues", for det gælder for begge.

Fra : Peter M

Dato : 30-07-03 21:58

Lars Stokholm wrote:
> engelske: Kontrolpanelet -> User Accounts -> Change that way users log
> on or off -> Sæt et hak i "Use the Welcome screen".

1000 tak for hjælpen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 22:04

In dk.edb.system.ms-windows, Peter M wrote:

>1000 tak for hjælpen

Velbekomme. :)