MS Windows
briani 27239
Java VM under Windows XP - kan ikke instal~
Fra : Ulven Peter

Dato : 30-07-03 16:46

Problem:

Jeg kan ikke installere Java Virtuel Machine under Windows XP.

Under installationen kommer der et meddelses-POP-UP uden tekst, blot et
stop-tegn, hvorefter næste POP-UP skriver, at installationen er udført.

Efter re-booten må jeg konstatere, at der ikke er installeret en 'skid'

Hjælp!!,.... jeg er gået i stå!

:-/ Peter

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 30-07-03 18:28

> [...]
>stop-tegn, hvorefter næste POP-UP skriver, at installationen er udført.
>
>Efter re-booten må jeg konstatere, at der ikke er installeret en 'skid'
[...]

Er det fra Windows Update, eller har du hentet msjavx86 på f.eks.
www.koksby.dk ?

Henrik

Fra : Ulven Peter

Dato : 30-07-03 21:43

Nu har jeg hentet msjavx86,.... og den virkede i modsætning til msjavwu som
jeg fik fra www.it-support.dk.

Glimrende, - tak for hjælpen.

Peter

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 30-07-03 22:38

>Nu har jeg hentet msjavx86,.... og den virkede i modsætning til msjavwu som
>jeg fik fra www.it-support.dk.
>
>Glimrende, - tak for hjælpen.
[...]

Eh, selv tak. :)

Henrik

Fra : Edmund

Dato : 30-07-03 23:39

Ulven Peter skrev:

> Nu har jeg hentet msjavx86,.... og den virkede i modsætning til
> msjavwu som jeg fik fra www.it-support.dk.

Det er fordi det er version 5.0.3810 du prøvede at installere første
gang, og det er den nyeste version, og den kan man kun bruge til at
opgradere en tidligere version med, og ikke bruges som første gangs
installation.

Hvis du vælger egenskaber for msjavx86 hedder den sikkert version 3805
eller 3809, det er derfor den virker.

--
Mvh Edmund