MS Windows
briani 27239
Populære programmer i Start Menu.?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 30-07-03 12:36

Hej
Jeg har installeret et program der hedder QuickTweaker til mit WinXP. Det
retter en del ting i registreringsdatabasen som optimerer systemet. Det er
jeg glad for, lige på nær en ting den har ændret. Jeg plejer at have de 6
mest benyttede programmer liggende i min startmenu, altså de 6 programmer
jeg benytter mest og starter oftest. De ligger normalt lige under "Explorer"
og "Outlook", og over "alle programmer". Jeg kan gå ind i indstillinger for
startmenuen og se at den stadig står til at skulle vise de 6 mest populære
programmer, men de er der bare ikke?!? Jeg kan også trykke "slet listen" så
de skulle forsvinde, det er prøvet i håb om at der så kom nogle nye frem med
tiden. Det sker bare ikke.
Nogrn der ved hvordan jeg får listen aktiv igen? eventuelt med "regedit"?

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 13:13

In dk.edb.system.ms-windows, Jacob Strue [9000] wrote:

>Jeg plejer at have de 6 mest benyttede programmer liggende i min
>startmenu, altså de 6 programmer jeg benytter mest og starter oftest.

Prøv at se om dit tweak-program tillader dig at slå noget fra, der
hedder noget i stil med "user tracking". Hvis ikke du kan finde det,
så prøv at søge i registreringsdatabasen (start -> kør -> regedit)
efter "NoInstrumentation". Hvis du finder noget, så kan det måske være
det der er galt. Slet det du måtte finde, eller sæt det til '0' (nul).
Fortsæt søgningen til den ikke finder mere.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 13:14

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>Prøv at se om dit tweak-program tillader dig at slå noget fra, der
>hedder noget i stil med "user tracking".

Ups, glemte lige: Hvis "user tracking" er slået fra, så slå det til.

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 30-07-03 14:17

Jeg takker mange gange Lars. Begge muligheder forefandtes. Jeg kunne både
slå User Tracking til igen (den var nemlig slået fra) med QuickTweak
programmet, men fandt også den præcise nøgle i reg.basen og fik slået
NoInstrumentation over på "0". Thanks m8.....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-07-03 15:18

In dk.edb.system.ms-windows, Jacob Strue [9000] wrote:

>Jeg takker mange gange Lars.

Velbekomme, du. :)