DVD køb i Australien
Fra : JSMadsen

Dato : 04-04-01 13:31

Hvilke/n side syntes du er bedst med priser/shipping mm.?
Nogen der har handlet hos http://www.dvdstop.com.au/ og kan anbefale dette?
Hvordan med told/moms på AU DVD'ere?

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Steen Villumsen

Dato : 06-04-01 07:37

JSMadsen <JS@2001-04.madsen.as> wrote:

> Hvilke/n side syntes du er bedst med priser/shipping mm.?
> Nogen der har handlet hos http://www.dvdstop.com.au/ og kan anbefale dette?
> Hvordan med told/moms på AU DVD'ere?

Hej,

jeg har prøvet www.dvdplanet.com.au - den er desværre lukket nu.
Jeg har lige lagt min første bestilling ind ved www.dvdezy.com.au - de
shippede den få timer efter jeg bestilte - skulle mægtigt gerne have den
i næste uge. Ved DVDezy bestilte jeg "ToyStory - Toy Box", pris i DK er
ca. kr. 1000,- ved køb i AU er der trukket 376 på mit Visa.
Nu venter jeg og ser om told-og-skatte-far får øje på min forsendelse...

->> Steen

Fra : Christian Andersen

Dato : 06-04-01 10:09

Steen Villumsen taught me all about sex, drugs and this:

www.dvdezy.com.au

>Ved DVDezy bestilte jeg "ToyStory - Toy Box", pris i DK er
>ca. kr. 1000,- ved køb i AU er der trukket 376 på mit Visa.
>Nu venter jeg og ser om told-og-skatte-far får øje på min forsendelse...

Kan du ikke lige melde tilbage om det?

--
Mvh, Christian

Bliv fri for spam! - http://www.sneakemail.com

Fra : Steen Villumsen

Dato : 06-04-01 10:49

Christian Andersen <05k8bunyt77001@sneakemail.com> wrote:

> Steen Villumsen taught me all about sex, drugs and this:
>
> www.dvdezy.com.au

> Kan du ikke lige melde tilbage om det?

Jeps! Og adressen fik jeg forkert, den rigtige er www.ezydvd.com.au

/Steen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 11-04-01 12:59

Christian Andersen <05k8bunyt77001@sneakemail.com> wrote:

> Steen Villumsen taught me all about sex, drugs and this:
>
> www.dvdezy.com.au

> Kan du ikke lige melde tilbage om det?

Modtog pakken idag, 8 dages leveringstid, ingen moms og told - fed
DVD-pakke!!

/Steen

Fra : Christian Andersen

Dato : 14-04-01 16:37

Steen Villumsen taught me all about sex, drugs and this:

www.ezydvd.com.au

>Modtog pakken idag, 8 dages leveringstid, ingen moms og told - fed
>DVD-pakke!!

Cooooooooooooool!

Mange tak for tilbagemeldingen!

Fra : HKJ

Dato : 06-04-01 17:13

> [...]
> ca. kr. 1000,- ved køb i AU er der trukket 376 på mit Visa.
> Nu venter jeg og ser om told-og-skatte-far får øje på min forsendelse...

Lidt høj pris for Danmark, du kan faktisk købe 3 disk sættet (reg1) for 539
Kr incl forsendelse i en dansk internet butik