MS Windows
briani 27239
Haster XP og ændring af password
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 29-07-03 12:25

hejsa

Vi har et problem med at vores brugere ikke kan få lov til at ændre password
på domænet. Det er kun hvis de prøver på en WinXP maskine, det kører fint på
en Win2k maskine.

Det er sikkert en eller anden password der forhindrer dem i det, men
hvilken. Det er kun i den situation hvor vi har sat flueben i feltet
brugerskal skifte adgangskode ved næste logon.

Domæne Windows2000 og AD
klienter WinXP og nogle enkelte win2000

Fra : jens

Dato : 29-07-03 19:52

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@skivets.dk> skrev i en meddelelse

> Domæne Windows2000 og AD
> klienter WinXP og nogle enkelte win2000

Hvilken validering bruges på xpèrne ?
Den kører jo ikke ipsec som w2k som standard.

Mvh Jens

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 29-07-03 21:09

> Hvilken validering bruges på xpèrne ?
> Den kører jo ikke ipsec som w2k som standard.

Det er je gikke lige klar over, hvor kan jeg se det henne