Netkabel ud af PCen mens den kører
Fra : BJ.DK

Dato : 11-08-03 11:50

Hvor stor er risikoen for, at det "går galt", hvis man piller et
netværksstik ud af en PC imens den kører?

Børgesen

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-08-03 11:50

Ud fra min egen årelange statistik: nul

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 11:51

> Hvor stor er risikoen for, at det "går galt", hvis man piller et
> netværksstik ud af en PC imens den kører?

Det kommer an på hvordan du definerer "går galt".
Intet udstyr vil tage skade, men eventuelle programmer vil højst
sandsynlig standse al netværksaktivitet og rapportere om fejl
(alt afhængigt af netværkstime-outen).

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-08-03 12:56

On Mon, 11 Aug 2003 12:49:57 +0200, "BJ.DK" <news@klog.dk> wrote:

> Hvor stor er risikoen for, at det "går galt"

Hvor stor er risikoen for at *hvad* "går galt"?

-A

Fra : BJ.DK

Dato : 11-08-03 13:50

> [...]

Jeg var mest "nervøs" for hardwarenedbrud, "forfrysninger" eller lignende.
De to foregående svar har beroliget mig en del .

Børgesen

Fra : Arne Keller

Dato : 11-08-03 21:28

On Mon, 11 Aug 2003 12:49:57 +0200, "BJ.DK" <news@klog.dk> wrote:

>Hvor stor er risikoen for, at det "går galt", hvis man piller et
>netværksstik ud af en PC imens den kører?

Et sted mellem 12 og 18

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 22:29

> Et sted mellem 12 og 18

Med mindre der er tale om maj måned - så vil den naturlige faktor også
spille ind og placerer risikoen et sted mellem 25 og 31 (afhængigt af
Anders Lund Madsens frisure den dag).

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-08-03 07:20

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stor er risikoen for, at det "går galt", hvis man piller et
> netværksstik ud af en PC imens den kører?

Jeg er ikke ekspert, men gætter på, at der er stor sandsynlighed for,
at du mister forbindelse til netværket

Claus