Opsætning af netværk .
Fra : Nicolaj Eie

Dato : 09-08-03 10:26

Jeg har problemer med opsætningen af mit netværk .

Jeg har Windows 98 SE og Windows XP Home på de to computere .

Jeg har netkort i begge computere, og jeg har forbundet dem med en UNEX
switch, som burde - ud over at de begge kan benytte ADSL-linjen samtidig -
jo også burde være forbundet i et mindre netværk .

Jeg har endvidere sat en DAXTEN SCOUT kvm switch på således, at jeg kun
behøver én skærm, én mus samt et tastatur .

Jeg kan se, at der er metet stor forskel på, hvordan jeg laver netværk under
Windows XP Home ( opretter en netværksbro samt en disk med oplysningerne til
den anden computer ) og Windows 98 SE gør det på en helt anden måde .

Hvad gør jeg ? ?

//Nicolaj Eie

---

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 09-08-03 10:33

"Nicolaj Eie" <eie@pc.dk> wrote in message news:3f34be19$0$5149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> den anden computer ) og Windows 98 SE gør det på en helt anden måde .

1. Check at "link" lyser i begge de porte du bruger på switchen.
2. Se om nedenstpende link ikke hjælper dig lidt på vej.

http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=winsetup

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Nicolaj Eie

Dato : 09-08-03 11:01

Kære Stig Meyer Jensen !

1. Check at "link" lyser i begge de porte du bruger på switchen.

Jeg har "grønt lys" i begge porte i switchen ? ?
(- Og jeg kan gå på Internettet samtidig ! )

2. Se om nedenstpende link ikke hjælper dig lidt på vej.
http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=winsetup

Tak !

God weekend ! !

Med venlig hilsen / yours sincerely

Nicolaj Eie

---

Fra : H_Luchter

Dato : 09-08-03 13:56

Med forlov, hvorfor laver du en bro? Det er da vist kun for at forkludre
tingene

Fra : Nicolaj Eie

Dato : 09-08-03 15:21

Jeg gør kun som Windows XP Home fortæller mig, at jeg skal gøre ;-----())))