Tilbud i Zitech (AccessPoint + PCMCIA kort~
Fra : Morten

Dato : 07-08-03 16:55

Hejsa

I det nye Zitech katalog, er en pakke med en Edimax Acces Point, og et
Edimax PCMCIA kort ... altså, så man kan sætte sim bærbare til et netværk.
Det står ikke noget om hastighedden, men der står "Wi-Fi kompatibelt" ....

Prisen er 995,-

Kan det gøres billigere, hvis det man simpelthen vil, er at få en bærbar
computer, trådløst på et eksisterende kabel netværk ...

Fra : Jan Bachman

Dato : 07-08-03 17:46

>Det står ikke noget om hastighedden, men der står "Wi-Fi kompatibelt" ....
Hæ, vi har vist et nyt modeord. Det minder mig om dengang reklamerne
fremhævede netop deres PC, som en "Multimedie PC".

Det handler sikkert om 11 mbit udstyr, efter standarden IEEE 802.11b

>Prisen er 995,-
Det lyder som en fin pris, omend jeg ikke kender Edimax.
Den typiske pris på Edbpriser for tilsvarende udstyr er ca. 1300,-

/Jan

Fra : Iskold

Dato : 07-08-03 17:57

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> Det står ikke noget om hastighedden, men der står "Wi-Fi kompatibelt" ....

Jeg har selv lidt kig på følgende Skal jeg købe ZyAIR KIT (B-100 + B-1000)
eller ZyAIR KIT (B-100 + B-2000)
(www.edbpriser.dk) pris ca 1000-1100.-
Det får rigtig go kritik i PC privat nr 7...juli (bladet) nemt at
installere......

henrik

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 08-08-03 07:12

"Iskold" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller ZyAIR KIT (B-100 + B-2000)
> (www.edbpriser.dk) pris ca 1000-1100.-
> Det får rigtig go kritik i PC privat nr 7...juli (bladet) nemt at

Ja, jeg har en kammerat, der lige har købt access-pointet for sig selv, og
det spilller bare!

Kim

Fra : H_Luchter

Dato : 07-08-03 20:37

Næppe. Som andre skriver er det (max) 11 Mbit. Det er jo mere end rigeligt
til selv den hurtigste ADSL.

Computercity har haft tilsvarende sæt (andet mærke) til samme pris.

v.h.