trådløs
Fra : Martin

Dato : 07-08-03 15:49

har lige bestilt adsl det er også fint nok har med vilije ikke bestilt
router fra tdc det skal jo have en halv landmand for den...

jeg har to bærbar pcer og en stationer... der sidder trådløs netkort i den
ene.

har det nogen betydning og hvilken Base(til trådløs) man køber til at
tilslutte adsl forbindelsen i?

kunne godt tænke mig det kunne række et stykke omkring 300 m... kan det lade
sig gøre og hvor kan jeg evt købe de dele jeg skal bruge..?

MVH MARTIN

Fra : Martin

Dato : 07-08-03 15:50

Og hvorn er det med hastigheden på trådløs????

Fra : Frans Jensen

Dato : 08-08-03 00:26

On Thu, 7 Aug 2003 16:48:31 +0200, "Martin"
<helsted21@get2net.dk> wrote:

> [...]
>ene.
>
>har det nogen betydning og hvilken Base(til trådløs) man køber til at

vores systemguru på jobbet har netop for nylig indkøbt en
Linksys, som du kan se på nedenstående link

http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824787893

denne skal bruges til en hjemmearbejdsplads, og da han havde
afprøvet tingene sagde han OK for produktet

læs evt. anmeldelsene af routeren
http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1824787893

>kunne godt tænke mig det kunne række et stykke omkring 300 m... kan det lade
>sig gøre og hvor kan jeg evt købe de dele jeg skal bruge..?

300 meter, så tror jeg der skal være frit område mellem router og
bærbar

--
Der findes to ting, som er uendelige: universet og den menneskelige dumhed.
Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker.

- Albert Einstein -

Fra : Steen Wrem

Dato : 11-08-03 10:04

Jeg har en linksys WRT54g -den har problemer med at række mere end
10-15meter.

"Frans Jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse > denne skal
bruges til en hjemmearbejdsplads, og da han havde

lade sig gøre

Du må være gal! Du får problerm med at få den til at række mere end 13
meter. -
Jeg har en linksys WRT54g -den har problemer med at række mere end
10-15meter, hvis den skal igennem lidt forhindringer.

vh SteenW

Fra : Anders Pier

Dato : 12-08-03 22:33

Yep Linksys'en sutter Har også kigget på den, jeg røg i stedet på en
Belkin, som KUN har fået ros - se bla. www.cnet.com
Bedre rækkevidde, performance etc.