Linksys, ny firmware, men hvorfra??
Fra : Tommy Larsen

Dato : 06-08-03 22:39

Hejsa!

Jeg har en Linksys, der smager uhyggeligt meget af denne:

http://www.linksys.com/international/product.asp?coid=48&ipid=234

men i min er der bare ikke indbygget router og alm. ethernet-porte, da
jeg kun bruger den til min bærbare derhjemme og fravalgte det (har en
Cisco Pix 501 til at styre alt det andet!) - og inde på Linksys'
europæiske / danske side kan jeg kun finde det ene wireless access
point, og den firmware tør jeg ikke umiddelbart installere, da den for
det første siger at alle trådløse enheder skal disconnectes, og så kan
jeg jo af gode grunde ikke opdatere noget som helst ;)

Nogen der har en ide om hvilket wireless access point jeg så har, og i
givet fald hvor jeg kan hente noget nyt firmware til den? PS: Den ER
købt herhjemme i lille DK!

Tommy Larsen

Fra : Kim Nielsen

Dato : 08-08-03 00:16

"Tommy Larsen" <tomlar@no_s.p-am_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men i min er der bare ikke indbygget router og alm. ethernet-porte, da
> jeg kun bruger den til min bærbare derhjemme og fravalgte det (har en

- resten fjernet -

Jeg har en almindelige Linksys router - på forsiden står der til højre i
en lille ellipse i sort/hvid Model : BEFSR41.

Det samme er gentaget på en label under kabinetter (der forøvrigt ligner
dit - men uden antenner) hvor der også er serienr. og MAC adresse.

Findes det slet ikke på dit ? ( så er det måske en "kopi").

- § - Kim Nielsen - § -

Fra : Tommy Larsen

Dato : 14-08-03 20:29

On Fri, 8 Aug 2003 01:15:49 +0200, "Kim Nielsen" <please@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>dit - men uden antenner) hvor der også er serienr. og MAC adresse.
>
>Findes det slet ikke på dit ? ( så er det måske en "kopi").

Jeg har samme label (blot med min models nummer), og det er en
original Linksys - nu prøvede jeg i desperation at lade som om jeg var
tysker - og voila! Der kunne jeg finde den, men de er åbenbart *ret*
sløve til at update deres internet-sider, da det trods alt er 3-4
måneder siden jeg købte den! Nå, jeg må lige prøve at se om den
firmware afhjælper mit problem - den bærbare taber forbindelsen i ny
og næ (ca. en gang i timen, nogle gange flere), og så kan jeg tage
PCMCIA kortet ud, sætte det i igen, og så kører det videre..... Argh!
--
Mvh. Tommy Larsen
Tommy Larsen