dele en forbindelse
Fra : O.N.

Dato : 06-08-03 15:53

Er det muligt at dele en bredbåndsforbindelse op !

F.eks hvis man har en 2048 / 512 og 2 maskiner på , så de hver får 1024 /
256.

Jeg har en dlink router fra tdc og en netgear switch

Er jeg nød til at investere i en switch med management , eller kan det
klares med f.eks software

Ole

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 06-08-03 19:23

O.N. wrote:
> [...]
>
> Jeg har en dlink router fra tdc og en netgear switch
>
> Er jeg nød til at investere i en switch med management , eller kan det

Søg tilbage i gruppen.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 07-08-03 13:59

O.N. skrev:

> [...]
>
> Jeg har en dlink router fra tdc og en netgear switch
>
> Er jeg nød til at investere i en switch med management , eller kan det

En lille linux maskine som router skulle nok kunne klare jobbet...
--
Mvh. Peter.