IE vs. Mozilla
Fra : Trigger_One

Dato : 11-08-03 18:07

Hej
Hvilken kode skal der til for at få denne kode:
filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.maskfilter()
til også at du i Mozilla?
~TriggerOne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-08-03 20:23

Trigger_One wrote:

> Hvilken kode skal der til for at få denne kode:
> filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.maskfilter()
> til også at du i Mozilla?

Først og fremmest: hvad gør ovennævnte kode? Det er lidt svært at
gætte. Formentlig er det vel noget IE-specifikt, så du kan altså ikke
regne med at det virker i andre browsere, endsige at der overhovedet
findes ækvivalenter.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Trigger_One

Dato : 11-08-03 20:30

Anders Thorsen Holm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> gætte. Formentlig er det vel noget IE-specifikt, så du kan altså ikke
> regne med at det virker i andre browsere, endsige at der overhovedet
Sorry, ville have smidt et link, men glemte det i min iver.
www.test.mainemarks.dk

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-08-03 21:20

Trigger_One wrote:

> Sorry, ville have smidt et link, men glemte det i min iver.
> www.test.mainemarks.dk

Okay, det er helt klart noget IE-specifikt ligesom en del andet af din
"CSS" (det kan vel ikke helt kaldes CSS, hvis det indeholder browser-
specikke attributter) er det.