Fjerne "Microsoft Internet Explorer" i tit~
Fra : Ko & Kylling

Dato : 04-04-01 12:59

Hej NG

Kan det lade sig gøre at fjerne det "Microsoft Internet Explorer" som står
aller øverst i browserens blå titellinje??

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig!! :)

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 04-04-01 14:38

Ko & Kylling skrev:

> Kan det lade sig gøre at fjerne det "Microsoft Internet Explorer" som
> står aller øverst i browserens blå titellinje??

....Eller endu bedre: fjerne Microsoft Internet Explorer helt fra
jordens overflade?... : )

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Danni

Dato : 04-04-01 14:51

> Kan det lade sig gøre at fjerne det "Microsoft Internet Explorer" som står
> aller øverst i browserens blå titellinje??

Det her hjælper dig nok ikke så meget, men:

Jeg havde engang et tweak program til winslows, som kunne ændre i dette,
eller fjerne det helt. Hvis det er dette du ønsker, så prøv nogen af de
9mio. tweak programmer som findes (eller gå agurk med regedit [1])...

Hvis du mener, at gøre dette for alle som besøger din side, så tror jeg ikke
på at det er muligt.

[1]: kan være farligt.

--
Danni

Fra : Lars Nyberg

Dato : 04-04-01 16:45

> Kan det lade sig gøre at fjerne det "Microsoft Internet Explorer" som står
> aller øverst i browserens blå titellinje??

Et lille trick som ikke er helt fint i kanten er at insætte en masse
efter din titel:
<title>titel&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp</tit
le>
Afhængigt af browservinduets størelse vil browserens navn forsvinde og blive
erstattet af tre prikker (...). Jo flere &nbsp; du indsætter jo størrere
vinduer virker det i.
Personligt mener jeg ikke det er besværet værd at praktisere denne slags
fiflerier.

Lars

Fra : Klaus Seidenfaden

Dato : 05-04-01 13:46

Lars Nyberg skrev i meddelelsen <9affe7$b90$1@news.inet.tele.dk>...

>Et lille trick som ikke er helt fint i kanten er at insætte en masse
&nbsp;
>efter din titel:

Bemærk at Opera sætter sit navn *foran* titlen, så her er det ufine
trick ris til egen ræv.

-- Klaus.

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-04-01 16:22

"Lars Nyberg" <Lars@rnospamnyberg.gs> wrote in message

> [...]
> vinduer virker det i.
> Personligt mener jeg ikke det er besværet værd at praktisere denne slags

Jeg har prøvet på at gøre det her beskrevne (og jeg mener også at have set
det virke...), men uanset hvor mange nobreakspaces jeg sætter ind, så duer
det kun til en vis grænse. Resten bliver simpelthen skåret af, så det virker
som om der er et max for antal karakterer i titel, ihvertfald, når jeg
prøver på det lokalt (ie 5.5, win 2000).
Kan det være rigtigt?

/Per

Fra : Niels Skovmand

Dato : 05-04-01 19:43

Titlen på vinduet kan ændres i Registreringsdatabasen.. (Meget god at lave
spas med hos andre. :=)
Jeg kan ikke lige huske, hvor nøglen ligger..

Fra : Claus Schmidt

Dato : 08-04-01 01:38

Per Christoffersen" ::
> [...]
> det virke...), men uanset hvor mange nobreakspaces jeg sætter ind, så duer

Ja det er helt rigtigt.

--
[claus]

Fra : Jørgen Rubæk

Dato : 06-04-01 01:37

"Ko & Kylling" <clark@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Kan det lade sig gøre at fjerne det "Microsoft Internet Explorer"
som står
> aller øverst i browserens blå titellinje??

snip

Det letteste er at bruge det lille freewareprogram "IE PERSONALIZER" :

Internet Explorer Personalizer ===================>
.. Internet Explorer Personalizer is a freeware
program that customizes and adds restrictions in
the Microsoft Internet Explorer browser. It
changes the browser's window title, the logos,
the background of the toolbar, the page of the
search button and its server identification.

Programmet kan hentes på følgende adresse:

http://accesscodes.hypermart.net/

Jørgen Rubæk
Et halvt århundrede med kameraet
http://come.to/rubaek og http://rubaek.come.to