Jenna i dk.binaer
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-08-03 10:43

Som overskriften siger har jeg lige lagt et par nye billeder ind af Jenna i

Flatcoated Retriever på 18 uger nu!
Laaaange ben har hun!

De ligger under overskriftern
"Starworkers Event of the Year 18 uger"

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 10:51

Eeeiiii hvor er hun skøn, Rinnie!
Jeg skulle sige fra Baluka, at han glæder sig meget til hun kommer og
leger

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-08-03 10:54

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Eeeiiii hvor er hun skøn, Rinnie!
> Jeg skulle sige fra Baluka, at han glæder sig meget til hun kommer og
> leger

Ihhh tak! Jenna bliver også ved at plage mig for hvornår vi skal over til
ham den der søde 8-mdr.'s Golden! *G*

Rinnie

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-08-03 10:59

Ja, han er sød min dejlige 2 årige dreng

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Venter killinger i uge 33

On Mon, 11 Aug 2003 11:54:20 +0200, "Rinnie Ilsøe"

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-03 11:01

Hej
Uha hvor er hun dejlig!
Man kan rigtig se forskel på benlængden fra hun er 15 til 18 uger.
Får vi hende at se på markprøve en dag?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 11-08-03 11:09

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Uha hvor er hun dejlig!

Tak!

> Man kan rigtig se forskel på benlængden fra hun er 15 til 18 uger.

Ja, de ligner mere en bøjet cykel ved 18-uger! Hihi...

> Får vi hende at se på markprøve en dag?

Det håber jeg sandelig! hun er nu endelig begyndt at ville apportere og gør
det til UG, men det er først kommet nu! Vi satser sandelig på at komme langt
både i udstilling og markprøver, for hvad er en køn hund værd hvis ikke den
kan arbejde?!

Rinnie

Fra : Battlefield´s

Dato : 11-08-03 11:17

"Rinnie Ilsøe" <admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
langt
> både i udstilling og markprøver, for hvad er en køn hund værd hvis ikke

Hej
Nej, det har du da ret i.
Jeg så en rigtig dejlig flatter i går på Unghundemesterskabet, logrende hale
hele tiden og meget opmærksom på sin fører. Den mistede desværre en af
fuglene på finaleposten og blev derfor ikke placeret, men det var en dejlig
hund (vist en søster til Jane Kiilerich her fra listen´s hund).
Hilsen Vibeke

> Rinnie

---