"Enter" og formularer
Fra : Allan Elsted Madsen

Dato : 04-04-01 11:43

Ang. formularer:

Hvordan undgår man at et tryk på "Enter" på tastaturet medfører
at formularen sendes?

-Allan Elsted Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-04-01 13:30

Opret en skjult formular.
Når der er mere end en formular på siden virker Enter ikke som submit
fordi browseren ikke kan finde ud af hvilken form der skal submittes.

Fra : Henning Petersen

Dato : 04-04-01 14:37

On Wed, 04 Apr 2001 14:30:24 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> Opret en skjult formular.
> Når der er mere end en formular på siden virker Enter ikke som submit
> fordi browseren ikke kan finde ud af hvilken form der skal submittes.

Det virker nu udemærket med Opera. Bruger det dagligt i forbindelse
med mine administrations-sider.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Ghashûl

Dato : 04-04-01 16:28

<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Opret en skjult formular.
>Når der er mere end en formular på siden virker Enter ikke som submit
>fordi browseren ikke kan finde ud af hvilken form der skal submittes.

Hmm.
Kan selvfølgelig være at der kun har været en form men forskellige
submit knapper, men jeg har da oplevet sider med forskellige felter at
udfylde og forskellige submit knapper.

Når jeg trykkede enter gik den til den rigtige side.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears