2 lovende film samtidigt.
Fra : Ronny Nielsen

Dato : 10-08-03 19:12

Three to Tango (Tv3) og Vild satsning (tv2) kommer begge kl 21 i aften. Har
ikke set nogen af dem så jeg ved ikke rigtigt hvilken der er bedst?

Stor fordel at Vild Satsning kommer uden reklameafbrydelse, men hvis filmen
er ringe, så.....

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 10-08-03 19:15

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke set nogen af dem så jeg ved ikke rigtigt hvilken der er bedst?
>
> Stor fordel at Vild Satsning kommer uden reklameafbrydelse, men hvis

Kommer iøvrigt også Once Were Warriors på Dr2 og Mord i mørket på DK4, men
dem har jeg set. Den første kan varmt anbefales.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-03 21:55

Ronny Nielsen wrote:

> "Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har

> filmen

> Kommer iøvrigt også Once Were Warriors på Dr2

Hold da kæft en kernefamilie.
"I'm a lovable chap"

Fortsættelsen What Becomes Of The Broken Hearted kommer så på næste
søndag kl 22:50 (hvis nogen skulle have zappet væk før det blev annonceret).
Hvordan er den i forhold til Once Were Warriors?

/Robert
XFUT: dk.kultur.film

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 10-08-03 22:07

Robert Eriksen skrev i en meddelelse...
> Fortsættelsen What Becomes Of The Broken Hearted kommer så på næste
> søndag kl 22:50 (hvis nogen skulle have zappet væk før det blev
annonceret).
> Hvordan er den i forhold til Once Were Warriors?

Jeg vidste ikke engang, at der VAR en fortsættelse........ altså med samme
persongalleri, eller?

-- HEJ
..............slikker lidt is og sol i sig............

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-08-03 22:28

Henrik 'Egern' Jensen wrote:

> annonceret).

> Jeg vidste ikke engang, at der VAR en fortsættelse........ altså med samme
> persongalleri, eller?

http://us.imdb.com/Title?0197094
Ifølge speakeren følger den Beth og børnene efter de er flyttet.

Fra : Brian Kals

Dato : 10-08-03 22:22

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> [...]
annonceret).
> Hvordan er den i forhold til Once Were Warriors?

Den er lige blevet færdig på TV4 Sverige, den er ikke så god som 1eren men
stadig i samme stil,
dog ikke så meget "gang i den"

> /Robert
> XFUT: dk.kultur.film

Mvh
Brian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-08-03 22:05

Brian Kals wrote:
> [...]
>
> annonceret).

> Den er lige blevet færdig på TV4 Sverige, den er ikke så god som 1eren men

Det kommer vel an på hvad du mener med "gang i den". Der var da mere
slå-på-tæven i den.
Men den fangede på ingen måde lige så meget som OWW.
Og den slutning??? ydrk... lige sødt nok for min smag.

/Robert

Fra : Søren R

Dato : 11-08-03 09:21

On Sun, 10 Aug 2003 22:54:51 +0200, Robert Eriksen
<roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote:

>Hold da kæft en kernefamilie.
>"I'm a lovable chap"

HEHE, ja det må man sige. Utrolig fornuftige mennesker
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Sparre

Dato : 10-08-03 19:41

> [...]
> ikke set nogen af dem så jeg ved ikke rigtigt hvilken der er bedst?
>
> Stor fordel at Vild Satsning kommer uden reklameafbrydelse, men hvis

Jeg satser på Vild Satning ( Rogue Trader:
http://us.imdb.com/Title?0131566 ) da den er uden afbrydelser, skal tidligt
op i morgen så gidder ikke de lorte reklamer...og den har scoret 6.1 (det
samme har tango tingen...) på imdb... så som en fald i søvn en søndag aften
film er den sikkert ok...

--
Sparre

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-08-03 21:08

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> writes:

> Stor fordel at Vild Satsning kommer uden reklameafbrydelse, men hvis filmen
> er ringe, så.....

Det var første halvdel i hvert fald.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 10-08-03 23:27

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Det var første halvdel i hvert fald.

Ah, så var den heller ikke værre.

Meget sjovt at se Obi Wan i sine aktiehandlende dage. Jeg forstod bare ikke
hvorfor han ikke bare brugte Jedi-kræfter til at få dem til at makke ret??

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-08-03 23:43

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> writes:

> Ah, så var den heller ikke værre.

Jeg kom ind og så de sidste 15 minutter også. Det var såmænd OK, selv
om jeg fandt det belastende, at en super-stor-bedrager som han i den
grad skal males som en "jeg gjorde hvad jeg troede var bedst for os
alle."

Jeg kluklo, da jeg læste, at den åhhhhh-så-forstående kone havde giftet
sig med en anden bankmand.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : bettinaP

Dato : 11-08-03 09:32

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> [...]
> om jeg fandt det belastende, at en super-stor-bedrager som han i den
> grad skal males som en "jeg gjorde hvad jeg troede var bedst for os

nu var det så ikke lige det han sagde var hans bevæggrund for at gøre det
han gjorde, men at han "didnt want to disappoint you, dad, the girls at the
office.."
Han fik jo ikke noget som helst udover en lille bonus ud af det selv, så jeg
tror egentlig det er meget realistisk. At man kan komme ud på et skråplan af
den slags, hvor man bare bliver nødt til at fortsætte satsningen fordi man
ikke tør indrømme at man har begået en fejl fordi det vil få fatale
konsekvenser for mange andre end en selv. Tror ikke han nogensinde tænkte så
langt, at det kunne gå så galt som det gjorde. Fascinerende historie i mine
øjne.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-08-03 10:08

"bettinaP" <bep@bep.dk> writes:

> nu var det så ikke lige det han sagde var hans bevæggrund for at gøre det
> han gjorde, men at han "didnt want to disappoint you, dad, the girls at the
> office.."

Det lagde ud med at han ville redde hende den bette kinesers job. Og
derefter handlede det om at holde på en kunde.

> Han fik jo ikke noget som helst udover en lille bonus ud af det
> selv,

.... Siger han.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-08-03 15:49

> Det lagde ud med at han ville redde hende den bette kinesers job. Og
> derefter handlede det om at holde på en kunde.

> ... Siger han.

Hvis han havde overført til andre konti var det nok opdaget efter det braste
sammen?

Og jeg tvivler på der er mange banker/lande der ville lade ham beholde dem.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-08-03 15:51

> [...]
> alle."
>
> Jeg kluklo, da jeg læste, at den åhhhhh-så-forstående kone havde giftet

Det lagde sjovt nok meget vægt på deres åh så romantiske forhold. Det faldt
meget til jorden :)

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-08-03 19:13

> Det lagde sjovt nok meget vægt på deres åh så romantiske forhold. Det
faldt
> meget til jorden :)

http://www.bbc.co.uk/crime/caseclosed/nickleeson.shtml

Efter han kom i fængsel viste det sig han havde været utro med Geisha piger,
og så skred konen. Filmen var baseret på hans egen bog så den viste det
ikke. Useriøst imo.