Acer-bios - hvilken tastekombination skal ~
Fra : Thomas Lund Madsen

Dato : 11-08-03 02:58

Jeg har en ACER-maskine hvor jeg det klassiske "delete" tast ikke giver
adgang til BIOS.

Har nogen et forslag, og vil det evt. hjælpe hvis jeg præciserer hvilket
bundkort/bios der er tale om?

På forhånd tak!

MvH

Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-08-03 17:52

On Sun, 10 Aug 2003 18:58:01 -0700, Thomas Lund Madsen wrote:

Tsk tsk... din dato/tid helt gal. Få den lige rettet. Du risikerer at blive
upopulær hos dem der sorterer indlæg efter dato.

> Jeg har en ACER-maskine hvor jeg det klassiske "delete" tast ikke giver
> adgang til BIOS.

Hvad med fx. F1 eller Esc ?

> Har nogen et forslag, og vil det evt. hjælpe hvis jeg præciserer hvilket
> bundkort/bios der er tale om?

Har du et modelnavn eller motherboard-id at gå efter? Måske kan du finde en
manual til det.

Se om Aida kan fortælle noget.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

--
Lars

Fra : onkelkeld

Dato : 10-08-03 19:03

Du trykker blot på Ctrl + Alt samt delete tasten samtidelig,
ude i start op ca. når det blå billed med oplysningerne om din maskine
kommer.

http://www.kandu.dk/