Disney
Fra : Martin Andersen

Dato : 10-08-03 14:54

Hej

Er de helt gamle korte tegnefilm fra Disney ikke ude på DVD?
Tænker bl.a. på den der hedder "Clock Cleaners" fra 1937 med Fedtmule,
Anders And og Mickey Mouse

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-08-03 15:13

Hej

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> Er de helt gamle korte tegnefilm fra Disney ikke ude på DVD?
> Tænker bl.a. på den der hedder "Clock Cleaners" fra 1937 med Fedtmule,
> Anders And og Mickey Mouse

Jo, der er udgivet 4 DVD'er med de korte Disney tegnefilm. Det billigste
sted at købe dem er nok www.axelmusic.dk
Der er tale om:
- Mickey Mouse in Living Colors
- Mickey Mouse, Black and White
- Goofy
- Silly Symphonies

Bortset fra "Mickey Mouse, Black and White" er de desværre ikke komplette,
men indeholder mange udvalgte tegnefilm, så vidt jeg har forstået. Har dem
nemlig desværre ikke selv

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-08-03 16:37

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo, der er udgivet 4 DVD'er med de korte Disney tegnefilm. Det billigste
> sted at købe dem er nok www.axelmusic.dk

De er desværre alle kun udgivet i meget begrænsede oplag, og de fleste er
udgået forlængst.

Der kommer fire nye sæt til december: Cronological Donald, Mickey Mouse in
Living Color: Volume Two, Walt Disney on the Front Lines (yay!) og Walt
Disney's Tomorrowland.

MVH
Jens

Fra : Mads Jensen

Dato : 10-08-03 16:55

Hej

> De er desværre alle kun udgivet i meget begrænsede oplag, og de fleste er
> udgået forlængst.

Det er kun "Silly Symphonies" samt "Mickey Mouse in Living Color", der står
som udgået på www.axelmusic.dk

> Der kommer fire nye sæt til december: Cronological Donald, Mickey Mouse in
> Living Color: Volume Two, Walt Disney on the Front Lines (yay!) og Walt
> Disney's Tomorrowland.

Vil jeg glæde mig til Hvor har du iøvrigt fået det at vide henne ?

mvh.
Mads

Fra : ML-78

Dato : 10-08-03 19:57

> Vil jeg glæde mig til Hvor har du iøvrigt fået det at vide henne ?

Det blev annonceret for nogle måneder siden. Der er noget info her:

http://www.dvdtoons.com/news/449

Jeg har forresten en ekstra "Mickey Mouse in Black & White", helt ny og i
plastic-indpakning. Hvis nogle vil bytte til en af de andre Disney Treasures
(dog ikke Goofy som jeg har), så sig til. Jep, dette er spam så det basker!

ML-78

Fra : Jan Andersen

Dato : 10-08-03 18:33

On Sun, 10 Aug 2003 13:53:41 GMT, "Martin Andersen"
<15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote:

>Er de helt gamle korte tegnefilm fra Disney ikke ude på DVD?
>Tænker bl.a. på den der hedder "Clock Cleaners" fra 1937 med Fedtmule,
>Anders And og Mickey Mouse

Lige netop "Clock Cleaners" er med som bonus på "The Great Mouse
Detective" ("Mesterdetektiven Basil Mus").

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.