VHF - prøve spørgsmål
Fra : Jørgen Holmgaard

Dato : 10-08-03 09:41

Hej gruppe

Jeg så engang en hjemmeside, hvor man kunne øve sig i spørgsmål vedrørende
VHF. Man kunne få
3 valgmuligheder, og hvis man svarede rigtigt gik man videre til næste
spørgsmål. Desværre har jeg glemt adressen.

Er der nogen, der kan give mig et link.

Hilsen/Jørgen

Fra : Jesper R

Dato : 10-08-03 11:12

Prøv www.duelighed.dk/

God fornøjelse

Jesper

Fra : Jørgen Holmgaard

Dato : 10-08-03 19:53

Tak! - Det var lige den.

Fra : Carsten Holck

Dato : 10-08-03 13:18

Jørgen Holmgaard wrote:
> [...]
> 3 valgmuligheder, og hvis man svarede rigtigt gik man videre til næste
> spørgsmål. Desværre har jeg glemt adressen.

www.itst.dk søg på SRC
evt http://www.itst.dk/image.asp?page=image&objno=127257724

/carsten