rugbrødstyv
Fra : Musen

Dato : 09-08-03 21:34

Vi får af og til en hel sæk rugbrød hjem til hestene, som så står ovre i
stalden indtil de er spiste. Sidste gang, syntes jeg de forsvandt hurtigere
end jeg selv brugte dem, men tænkte at det nok var vores hestepiger der tog
nogle af og til, så jeg slog det hen. Så idag fik vi en ny sæk hjem, og et
par timer efter stod jeg i køkkenet og kiggede ud af vinduet. Pludselig kom
Samson luntende over mod stalden og et kort øjeblik efter kom han tilbage
med et rugbrød i munden. Han løb over i sin hundegård og helt ned i den
anden ende, hvor han gravede det ned. Så luntede han glad og tilfreds, og
næsten uskyldigt fløjtende tilbage til sin skyggeplads og tog sig en lur
*GGG* så kan jeg bedre forstå hvor rugbrødene blev af, gad vide hvor mange
af dem, der ligger rundt omkring i hundegården?

/Musen

--
babytøj (dreng), dametøj og barnevogn sælges, kig på
www.sitecenter.dk/ungernes

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 10-08-03 04:00

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
.. Han løb over i sin hundegård og helt ned i den
> anden ende, hvor han gravede det ned. Så luntede han glad og tilfreds, og
> næsten uskyldigt fløjtende tilbage til sin skyggeplads og tog sig en lur

Hej

Tak for en sød lille beretning .. og et dejligt grin .. jeg kan næsten se
den åh så uskyldige hund foran mig .. der er ingen der kan se så uskyldig ud
som en hund der har været på afveje ..
smil fra Ami