Blockbuster's hjemmeside (lettere OT)
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-08-03 16:55

Hmmm... ville undersøge hvilken film man skulle leje imorgen til en stenet
søndag med kæresten... men på blockbuster.dk er det af en eller anden
underlig grund ikke muligt at få noget som helst information om deres
(danske) butikker. Før har jeg kunnet se både top 10-lister og lister over
deres nyeste film, men nu får jeg tilbudt det hele på engelsk, og får at
vide at man kan leje f.eks. Final Destination 2 - som vist nok kun lige er
oppe i biografen herhjemme.
Det eneste danske på siden lader til at være en reklame for Midsommer - som
man kan klikke på for at få "mere information"... om Greatest Scottish
Karaoke Video Ever, The (Various Artists) åbentbart. Hvad de 2 film har med
hinanden at gøre ved jeg ikke, men jeg ville blive skuffet over at få
sidstnævnte i kasetten hvis jeg lejede en film... hmmm...

--
Jacob

I bet one legend that keeps recurring throughout history, in every culture,
is the story of Popeye.

Fra : John Sahl

Dato : 09-08-03 17:09

Jacob Skaaning wrote:
> [...]
> stenet søndag med kæresten... men på blockbuster.dk er det af en
> eller anden underlig grund ikke muligt at få noget som helst

Virker nu fint nok her.

Top 20 lejefilm på DVD :

1 Daredevil
2 Se Til Venstre Der ...
3 Jackass The Movie
4 Rundt Om Schmidt ...
5 Two Weeks Notice ...
6 Tuxedo, The
7 I Spy
8 Changing Lanes ...
9 Red Dragon - Den ...
10 My Big Fat Greek ...
11 28 Dage Senere ...
12 Skatteplaneten ...
13 Osbournes, The - ...
14 One Hour Photo ...
15 Spirit - Hingsten ...
16 Bowling For ...
17 Wilbur Begår ...
18 Sweet Home Alabama ...
19 Deathwatch
20 Dahmer

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/