Skærme
Fijala 3554
Dell TFT
Fra : Carsten

Dato : 09-08-03 14:04

Hej!
Er der nogen som har erfaring med Dell TFT-skærme? Har set på følgende
model: Dell E171FPb -17" Analog
Skærmen skal mest af alt benyttes til hverdagsbrug i hjemmet og ikke til
krævende grafiske programmer, såsom spil og mere avanceret videoredigering.

Lidt data:
Response time. 25 ms.
Horizontal viewing angle: +/- 70°
Vertical Viewing Angel: +/- 60°
Contrast Ratio: 350:1
Vertical scan range: 56 - 76 Hz
Horizontal scan range: 31 - 80 kHz
Pixel Pitch: 0.264 mm

Håber nogen lige vil give en lille kommentar. På forhånd tak

CC

Fra : Flemming

Dato : 09-08-03 16:19

Carsten <6x113173@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skærmen skal mest af alt benyttes til hverdagsbrug i hjemmet og ikke
> til krævende grafiske programmer, såsom spil og mere avanceret

Det skulle efter sigende være Samsung paneler Dell bruger, men jeg syntes
dog at Samsung har en større view angel.

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-08-03 03:23

On Sat, 9 Aug 2003 17:18:30 +0200, Flemming wrote:

> Carsten <6x113173@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det skulle efter sigende være Samsung paneler Dell bruger, men jeg syntes
> dog at Samsung har en større view angel.

Dell bruger både BenQ, Samsung, Liteon, NEC baserede TFT skærme - så det
er ikke lige til at vide.

Vil dog tro, at 171'en bygger på en billig BenQ

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph