Star Wars III - An empire divided
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-03 13:17

Hejsa
Ja jeg ville bare lige bringe titlen på den 3. SW-film, hvis nogen
endnu ikke skulle have hørt det

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-03 13:18

On Sat, 09 Aug 2003 14:17:05 +0200, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Hejsa
>Ja jeg ville bare lige bringe titlen på den 3. SW-film, hvis nogen
>endnu ikke skulle have hørt det

Jeg skulle måske snarere sige "nuværende titel" Gl har det jo med at
ombestemme sig

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-08-03 13:32

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> Ja jeg ville bare lige bringe titlen på den 3. SW-film, hvis nogen
> endnu ikke skulle have hørt det
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Hvor har du så lige det fra? Du tror ikke du forveksler det med undertitlen
på spillet Star Wars Galaxies?

Hilsen

Peter

Fra : Emil Rune

Dato : 09-08-03 15:09

> [...]
> Hejsa
> Ja jeg ville bare lige bringe titlen på den 3. SW-film, hvis nogen

Old news, og desuden blev det rygte dementeret for flere uger siden, for
netop som Peter siger; det er (under)titlen på et nyt computerspil. Nogle
havde misforstået noget...;)

Hilsen Emil

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 09-08-03 16:47

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> netop som Peter siger; det er (under)titlen på et nyt computerspil. Nogle

Den giver jo heller ingen mening, da imperiet først skabes i 3´eren. Tvivler
på at de har tid til både at oprette den og

"The end of the repuplic" kunne være t godt bud.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 10-08-03 22:27

Ronny Nielsen wrote:

> "The end of the repuplic" kunne være t godt bud.

Hvad med "Fall of the Republic" - jeg synes det klinger bedre.
Eller måske ligefrem "Rise of the Empire" - det lyder dog for
"positivt" i forhold til den lurende ondskab og det dystre tema.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-08-03 23:44

Anders Thorsen Holm <zoolook@daimi.au.dkx> writes:

> Hvad med "Fall of the Republic" - jeg synes det klinger bedre.
> Eller måske ligefrem "Rise of the Empire" - det lyder dog for
> "positivt" i forhold til den lurende ondskab og det dystre tema.

Return of Darth Jar-Jar.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Mr. Baggins!"
The RockBear. ((^)) "My name is Neo... But in ze munich circus I was

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 11-08-03 00:30

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote:

>Return of Darth Jar-Jar.

Darth Binx mener du.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-08-03 08:53

Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk> writes:

> Darth Binx mener du.

Jarth Binx.

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-08-03 15:50

Peter B. Juul wrote:

> Jarth Binx.

Youssa in beeg dudu and will suffer mui-mui pain if youssa no stoppa
theesa outragous prankies.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-08-03 17:21

Anders Thorsen Holm <zoolook@daimi.au.dkx> writes:

> Youssa in beeg dudu and will suffer mui-mui pain if youssa no stoppa
> theesa outragous prankies.

Anakin. Meesa you dada.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-08-03 16:21

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Return of Darth Jar-Jar.

Tja, han flytter nok fokus kraftigt og kalder den "Life of the Gungans"

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 11-08-03 16:23

Ronny Nielsen wrote:

> Tja, han flytter nok fokus kraftigt og kalder den "Life of the
> Gungans"

"The Gungan X-mas Special"

*gys*

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-08-03 18:02

"Anders Thorsen Holm" <zoolook@daimi.au.dkx> skrev i en meddelelse

> "The Gungan X-mas Special"
>
> *gys*

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-03 18:51

On Sat, 9 Aug 2003 16:09:10 +0200, "Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>netop som Peter siger; det er (under)titlen på et nyt computerspil. Nogle

Tyder desværre på I har ret.
Troede ellers liiiii...

Morten
morten@bowman.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 09-08-03 19:57

A long time ago in a galaxy far, far away....
Morten Bowman Hansen wrote:

>Ja jeg ville bare lige bringe titlen på den 3. SW-film, hvis nogen
>endnu ikke skulle have hørt det

Som allerede nævnt er det undertitlen på LucasArts Star Wars MMORPG;
men iflg. TFN rumsterer navnet "Birth of an Empire" inde bag ILMs
vægge. Jeg tvivler nu på, at Lucas allerede nu skulle have bestemt sig
for en titel.

Fra : Sparre

Dato : 10-08-03 19:46

> Jeg tvivler nu på, at Lucas allerede nu skulle have bestemt sig
> for en titel.

Kan være, men han siger det sikkert ikke til nogen... måske skulle de få
fat i en tankelæser på TFN...

--
Sparre