The Ring
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-08-03 09:49

.... nu er den set og den er dårlig... desværre havde jeg skruet mine
forventninger for højt op... en fejl jeg hader at begå... så til jer deer
tænker at købe den ubeset - lej først
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 09-08-03 11:31

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> ... nu er den set og den er dårlig... desværre havde jeg skruet mine
> forventninger for højt op... en fejl jeg hader at begå... så til jer deer
> tænker at købe den ubeset - lej først

Hvilken en Ring? Den originale japanske eller den amerikanske remake?
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Peter Heide

Dato : 09-08-03 12:35

De er nogenlunde lige dårlige. Den japanske en smule bedre.

Bedste japanske gyser ( selvom de sidste 15 min. hang lidt) må være Dark
Water.

Den er virkelig scary i visse scener.

Fra : Jesper

Dato : 09-08-03 16:14

Peter Heide <peter@heide.1a.dk> wrote:

> De er nogenlunde lige dårlige. Den japanske en smule bedre.
>
> Bedste japanske gyser ( selvom de sidste 15 min. hang lidt) må være Dark
> Water.
>
> Den er virkelig scary i visse scener.

Endelsen er fed, men den var godt nok /lidt/ lang tid om at komme i
omdrejninger.

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morbid Angel

Dato : 09-08-03 12:43

On Sat, 9 Aug 2003 12:30:46 +0200, none@invalid.invalid (Jesper)
wrote:

>Hvilken en Ring? Den originale japanske eller den amerikanske remake?

Eller den koreanske remake? :)

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-08-03 18:59

> Hvilken en Ring? Den originale japanske eller den amerikanske remake?

Jeg så den amerikanske.... den var ret godt lavet og osse filmet rigtigt
godt - teknisk en god film, men den var bare for mystisk til mig og ikke
særligt uhyggelig, der var et par gode chokeffekter, men derfor behøver det
ikke være en god gyser.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-03 20:27

On Sat, 9 Aug 2003 19:58:32 +0200, "sniper_Nolight"

> [...]
>særligt uhyggelig, der var et par gode chokeffekter, men derfor behøver det

Well jeg synes både The Ring og Dark Water er de bedste gysere i mange
år. De er flere alen bedre end det skrammel US spytter ud.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tybalt

Dato : 09-08-03 22:52

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message > Well jeg
synes både The Ring og Dark Water er de bedste gysere i mange
> år. De er flere alen bedre end det skrammel US spytter ud.
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Jeg er fuldstændig enig... Ikke at jeg forventer nogen bryder sig om min
mening... =)
Forøvrigt mener jeg at Ringu er langt bedre end Dark Water.

\henrik

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-08-03 12:53

On Sat, 9 Aug 2003 23:52:10 +0200, "Tybalt" <fakemail@shutup.com>
wrote:

> [...]
>mening... =)
>Forøvrigt mener jeg at Ringu er langt bedre end Dark Water.

Måske ikke langtt bedre.
Dark Water har en fed steming, men knap så meget gys som Ringu.
Men Dark Water i DTS!! Fed lyd med al den regn.

Morten
morten@bowman.dk