hvilket bundkort sidder der i en Dell Dime~
Fra : Thomas Hansen

Dato : 08-08-03 21:24

Hej Gruppe

Jeg har for en ven lovet at forsøge at finde ud af hvilket mobo der sidder
i hans ny indkøbte dell Dimension 4600.
Jeg har forsøgt at kikke lidt på nettet uden noget brugbart resultat. Er
der nogle af jer som ved hvilket mobo der sidder i?
Mobo'et er med intel 865-pe chipsæt, micro atx format med 1 agp og 3 pci
slots og er udstyret med en P4-2.6mhz
Han har haft maskinen åbnet for at kikke på mobo'et men der står ingen ting
på det.

/Thomas

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 08-08-03 21:50

On Fri, 08 Aug 2003 22:23:54 +0200, Thomas Hansen wrote:

> [...]
> Jeg har forsøgt at kikke lidt på nettet uden noget brugbart resultat. Er
> der nogle af jer som ved hvilket mobo der sidder i?

Prøv at lade Aida http://www.aida32.hu/download/aida32pe_375.zip kikke lidt
på det. Med lidt held kan det fortælle navnet/modellen... eller noget andet
man forhåbentlig kan komme lidt vidre med. Ellers så skriv til Dell.

--
Lars