Malawi Cichlider + nogle ancistrus maller ~
Fra : Michael Andersen

Dato : 08-08-03 20:36

Hej Gruppe
Jeg har nogle Malawi cichlider til salg kan evt. byttes med andre Malawi
cichlider:

Unger af Protemelas taeniolatus "Red empress" 5-6 cm. sælges for kr. 35 pr.
stk.
Unger af Labidochromis Caeruleus "Golden spec." 3-6 cm. sælges for kr. 25
pr. stk.
Unger af Aulonocara chipoka "Rød Rubin" 1 cm. sælges for kr. 35 pr. stk.
Aulonocara sp. Iwanda: 2 stk. hanner sælges for henholdsvis Kr. 100 & Kr.
150.

Unger af alm. Ancistrus maller sælges for kr. 10 pr. stk.

Unger af Guld Ancistrus maller sælges for kr. 25 pr. stk.

Skulle du/I være interesseret er i velkommen til at kontakte mig. Billeder
af forældre samt unger kan mailes.
jeg bor i Nørresundby.

Med venlig hilsen

Michael