Hvilken film?
Fra : Jeppe Andersen

Dato : 08-08-03 19:20

Hejsa

Dette her er måske meget svært at finde en films navn ud fra men jeg vil
prøve.

Jeg så engang en film med en mand der kommer ud for en del lort.
Han møder en eller anden gangster kvinde eller sådan noget, de kommer så til
at dræbe nogle FBI agenter og så er de på den vilde flugt.
Jeg kan huske et specielt sted, hvor de er på et motel / hotel hvor der
kommer 3 *skurke* efter dem, der så beder deres ene makker om at banke på
døren først, som så bliver nakket for hårdt.
Jeg *mener* filmen hedder noget med money, andet kan jeg ikke sige.
Håber nogen kan gennemskue det, for jeg kan absolut ikke huske det, og vil
MEGET gerne se filmen igen!

Fra : Madamme

Dato : 08-08-03 20:17

"Jeppe Andersen" <gimp@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg *mener* filmen hedder noget med money, andet kan jeg ikke sige.
> Håber nogen kan gennemskue det, for jeg kan absolut ikke huske det, og vil

Det er kun et skud i tågen, men jeg kom til at tænke på denne her:
http://www.imdb.com/Title?0091637

Hilsen Madamme

Fra : Jeppe Andersen

Dato : 08-08-03 20:27

Godt bud, men mener ikke det var nogle VILDT kendte skuespillere der var i
den, og den var vist heller ikke så gammel!
Hvis nogle andr ehar forslag så bare fyr løs
Men som sagt, ellers godt forslag madamme@ofir

Fra : ea

Dato : 08-08-03 21:29

>Jeg *mener* filmen hedder noget med money, andet kan jeg ikke sige.
>Håber nogen kan gennemskue det, for jeg kan absolut ikke huske det, og vil
>MEGET gerne se filmen igen!

næsten totalt skud i tågen her.. True Romance? Synes at huske det var
noget med en mand og en kvinde og nogle skurke og et motel :-]

Fra : John Sahl

Dato : 08-08-03 21:33

ea wrote:
> næsten totalt skud i tågen her.. True Romance? Synes at huske det var
> noget med en mand og en kvinde og nogle skurke og et motel :-]

Det må næsten være den.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Ole Kofoed

Dato : 08-08-03 21:29

> [...]
> kommer 3 *skurke* efter dem, der så beder deres ene makker om at banke på
> døren først, som så bliver nakket for hårdt.

Selv om dine erindringer ikke helt stemmer overens vil jeg skyde på det er
en af mine favoritter:

Sam Peckinpahs "Vild flugt" - "The Getaway" med Steve McQueen og Ali
MacGraw. Genindspillet senere i en ligegyldig version med Alec Baldwin og
Kim Basinger.

Mvh.

Ole