På nettet med 5110?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-04-01 10:06

Jeg har fået lov til at låne en Nokia 5110, for lige at se om jeg kan
gå på nettet med den fra min blærbar.

Hvordan gør jeg i praksis? Hvad skal jeg bruge, og hvor finder jeg
det?

på forhånd tak,
Lasse

--
Fjerne SIM-låsen på din Nokia-telefon?
Vibrator i Nokia 3210?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-04-01 10:46

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Jeg har fået lov til at låne en Nokia 5110, for lige at se om jeg kan
>gå på nettet med den fra min blærbar.
>
>Hvordan gør jeg i praksis? Hvad skal jeg bruge, og hvor finder jeg
>det?

Du skal bruge Nokia Data Suite og et kabel (følger med NDS).

Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-04-01 10:53

Peter Rongsted skrev:

>Du skal bruge Nokia Data Suite og et kabel (følger med NDS).

Jeg har allerede et kabel (ikke org.) med både F-/ og M-bus. Det kan
vel godt bruges? Er der ikke andet software der kan få mig på nettet?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/