HJÆÆÆLP TIL COMPAQ 5060
Fra : Jess Pedersen

Dato : 08-08-03 16:20

Ok, en lidt frustreret ung køber af Presario 5060.. En lidt gammel sag, og
jeg ville derfor pifte den lidt op, men de kan ikke inde på Compaq sige mig,
hvilket bundkort det er der er i !? Jehg ville gerne opgradere CPU'en til
lidt mere end en 333 mhz.

Nogen der ved hvilket det er eller hvordan man kan finde ud af det ????

Det Compaq gav mig var følgende !

http://www.compaq.dk/Derhjemme/produktkatalog/classics/5060.asp

Og der er ike meget at gå efter....

Jess Pedersen

Fra : phg1

Dato : 08-08-03 21:08

"Jess Pedersen" skrev d. 08-08-03 16:20 dette indlæg :
> [...]
>
> Og der er ike meget at gå efter....
>
> Jess Pedersen
> for det første den største og eneste k6-2 processor du kan købe er en
500mzh(se www.edbpriser.dk)den koster 198kr prøv den jeg er næsten
sikker på at dit nuværene bundkort kan køre med den,men hvis du vil
bruge omkring 1000kr kan du få et soltek75kav (450kr)den kan du bruge
dine nuværene ram men det vil være bedre at investere i pc133ram(dine er
pc100)og en atlon eller duron cpu (mellem 3 og 500kr)
jeg ville vælge en atlon xp1700(450kr)så kan du altid forbedre lidt hen
af vejen eller evt købe en større,efter min mening kan din nuværene comp
godt bære disse investringer men skal du ud og købe grafikkort ville jeg
nok købe en anden.
lige til sidst vil jeg sige hvis du vælger den billige løsning skal du
ikke blive skuffet hvis du ikke syntes du ikke kan mærke den store
forskel.

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan / Kolding

Dato : 08-08-03 22:37

Andet bundkort i et Compaq kabinet betyder
for det meste klip ledninger / stik m.m.

Jeg mener ikke power SW, HD-led m.m. sidder som
i et alm kabinet.
Og sådan er snart med alt Compaq.
Men det er jo ikke sikkert det er sådan i dette Compaq kabinet.

Men ellers er 198- for en 500 mhz da også billig.
Pcén er vel i pricippet også kr. 200- mere værd bagefter.

MVH Allan / Kolding

KLIP