Select boks
Fra : Belial

Dato : 08-08-03 16:08

Er der nogen der ved hvordan man laver det sådan i select bokse, at man så
at sige klikker sig videre ved bare at trykke på et af option punkterne, i
stedet for at man skal trykke på en "submit" knap? Giver det lidt mening?

Fra : Belial

Dato : 08-08-03 20:06

Jeg har imidlertid selv fundet ud af at dette gøres ved hjælp af javascript.

Fra : Christian Holck

Dato : 09-08-03 12:33

"Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har imidlertid selv fundet ud af at dette gøres ved hjælp af
javascript.

> "Belial" <666_NOSPAM@esenet.dk> wrote in message

Fandt du også ud af hvordan?

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-08-03 09:49

Christian Holck wrote:

> Fandt du også ud af hvordan?

Formentlig - tråden har lige været oppe i clientside...
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=bgrm0r%24qk7%241%40sunsite.dk

mvh
Johan