lav denne side til din startside
Fra : Lars [8210]

Dato : 08-08-03 14:23

Hej NG
Jeg har lavet en knap der ved tryk gør min side til
startsiden i IE.

Kan ses på www.fotolinks.dk

lavet vha en fil der hedder default.reg med følgende
indhold:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet
Explorer\Main]
"Start Page" = "http://www.fotolinks.dk/"

Er der nogen der ved om det kan gøre på en mindre
"mistænkelig" måde..... ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 08-08-03 18:23

Lars [8210] wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Explorer\Main]
> "Start Page" = "http://www.fotolinks.dk/"
>

> Er der nogen der ved om det kan gøre på en mindre

http://www.html.dk/faq/00005/

Venlig hilsen Joachim, HTML.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars[8210]

Dato : 08-08-03 20:26

Joachim Cohn Jacobsen - HTML.dk wrote:

> http://www.html.dk/faq/00005/
>
> Venlig hilsen Joachim, HTML.dk

Hej Joachim
Strålende - men hvordan lave jeg det i en knap - som url -
jeg har prøvet med
onclick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.s
etHomePage(''>http://www.fotolinks.dk');">
men det virker ikk'

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 09-08-03 02:48

> [...]
> jeg har prøvet med
> onclick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.s

Indsæt dit billede (knap) mellem de to <a...> og </a>

Fra : Lars[8210]

Dato : 09-08-03 07:56

Joachim Cohn Jacobsen - HTML.dk wrote:
> Indsæt dit billede (knap) mellem de to <a...> og </a>

Hej Joachim

Tak