WarCraft III lidt langsom når der sker meg~
Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-08-03 10:34

Er godt klar over at det kræver noget mere af min pc jo mere der sker på
skærmen, men vil bare gerne høre hvad min flaskehals er

Min pc:
Asus a7v133
AMD TB 1,3
512 SD-133
GeForce 2 GTS 32 mb
80 GB hd
osv.

Nogen der ved om det er cpu eller grafikkorten som er problemet?
Og hvis det er grafikkort evt kunne anbefale et som kunne betale sig for mig
at købe til mig system?

Frank Sørensen

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : kr0oZe

Dato : 08-08-03 10:55

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om det er cpu eller grafikkorten som er problemet?
> Og hvis det er grafikkort evt kunne anbefale et som kunne betale sig for
mig
> at købe til mig system?

Dine specs opfylder i hvert fald de anbefalede for spillet,
så det er svært at sige hvad problemet skyldes. Eneste ting
jeg kan tænke på er grafikkortet, for 32 MB GeForce 2
er ikke meget nu til dags. Tag et kig på
www.tomshardware.com og hav www.edbpriser.dk åben
ved siden, og find så det bedste grafikkort du nu har råd
til.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-08-03 11:07

Har overvejet radeon 9100 eller 9600

Men hvis 9100 er nok gider jeg ikke bruge de sidste 500 for at få et 9600.
Nogen der ved hvad jeg skal vælge?

Fra : kr0oZe

Dato : 08-08-03 11:27

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har overvejet radeon 9100 eller 9600
>
> Men hvis 9100 er nok gider jeg ikke bruge de sidste 500 for at få et 9600.
> Nogen der ved hvad jeg skal vælge?

Et 9600 vil uden tvivl holde længere end et 9100, og før
eller siden vil du blive nødt til at opgradere dem hvis du fx
vil spille Unreal Tournament 2006. 500 kroner er ikke
meget for springet mellem de to, så jeg ville tage et 9600.

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-08-03 11:28

> [...]
> Mvh
> Frank Sørensen
>
> "Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Hvis du kan finde et eksemplar af 9500'eren så køb det, den nye afløser 9600
er ifølge test i PC-Planet sløv i forhold, så den nye "storebror" har vist
ikke lært alle tricks endnu

Mvh

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-08-03 16:03

Frank Sørensen wrote:
> Har overvejet radeon 9100 eller 9600
>
> Men hvis 9100 er nok gider jeg ikke bruge de sidste 500 for at få et
> 9600. Nogen der ved hvad jeg skal vælge?

Hvis ikke du vælger et Radeon 9500 Pro, ka du lige så godt tage et GeForce 4
Ti4200 til 650,- og vente til resten af din maskine alligevel skal have en
tur...

http://www.shag.dk/shop/productinfo.asp?id=1024

--
Martin K

Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-08-03 16:40

> Hvis ikke du vælger et Radeon 9500 Pro, ka du lige så godt tage et
> GeForce 4 Ti4200 til 650,- og vente til resten af din maskine
> alligevel skal have en tur...
>
> http://www.shag.dk/shop/productinfo.asp?id=1024

Performer den lige så godt som en 9100?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-08-03 16:42

Frank Sørensen wrote:
> Performer den lige så godt som en 9100?

Radeon 9100 er jo det gamle 8500. Jeg vil mene at de er lige hurtige...

--
Martin K