Fjerne spor i IE ved logoff muligt?
Fra : JSB

Dato : 08-08-03 10:28

Vi er et mindre off. bibliotek med ca. 10 PC'er i netværk (W2K Pro)

Jeg har brug for en effektiv måde, hvorpå man ved logoff får slettet alle
sporene fra brugernes "surferi" i Internet Explorer 6. Herunder tænker jeg
på sletning af alt cache/history/midlertidige filer, liste over besøgte
URL'er, autocomplete i formularer/pasord m.v.

Jeg ved, at man kan downloade et program som nedenstående Spybot (eller
andet tilsvarende), men tænkte om der var andre gode/bedre muligheder?

Findes der evt. et "for-fabrikeret" W2K-script, der gør disse ting, eller
andre alternativer til nedenstående programtype?

Det skal siges, at vi i vores W2K Group policy har været så restriktive i
konfigurationen af IE, som vi umiddelbart kunne være. Ligeledes er
klientmaskinerne blevet installeret med afkrydsning af "Empty temp. files at
shutdown", men der bliver stadig ikke ryddet ordentligt op.

Mvh
Jesper

http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

Fra : Jakob M

Dato : 08-08-03 14:25

JSB wrote:
> [...]
> eller
> andre alternativer til nedenstående programtype?

Så vidt jeg husker kan TweakUI slette alt det du nævner under logoff.
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp

Mvh
Jakob