moto gp2
Fra : Bentzen

Dato : 08-08-03 19:35

Erder en venlig person herinde der muligvis spiller (moto gp2)
som ved hvad en (power slide) er og vil fortælle hvordan man laver den
og tillige med en (endo) så er jeg meget hjulpet

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-08-03 21:23

In dk.spil.computer, "Bentzen" <glb@"spamfilter"tdcadsl.dk> wrote:

>Erder en venlig person herinde der muligvis spiller (moto gp2)
>som ved hvad en (power slide)

Nu er jeg ikke MC-ekspert, men du laver vist hjulspind på baghjulet.
Det kan hjælpe dig rundt i et skarpt sving.

>er og vil fortælle hvordan man laver den

Tryk to gange hurtigt efter hinanden på "accelerér"-tasten/what-ever
og hold den nede i andet tryk.

>og tillige med en (endo) så er jeg meget hjulpet

Aner det ikke. :)

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-08-03 21:24

In dk.spil.computer, "Bentzen" <glb@"spamfilter"tdcadsl.dk> wrote:

[snip]

Forresten må du godt lige sørge for at din dato står rigtigt.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 07-08-03 23:07

Bentzen wrote:

> Erder en venlig person herinde der muligvis spiller (moto gp2)
> som ved hvad en (power slide) er og vil fortælle hvordan man laver den
> og tillige med en (endo) så er jeg meget hjulpet

En endo er når man bremser og løfter baghjulet, helst så man ender med
at holde stille og selvfølgelig uden at styrte eller ryge over styret.

Jeg har ikke prøvet det i MotoGP2, kun på min MTB når jeg er i
legehumør, så jeg kan ikke give en tastkomnination - men jeg vil tro du
skal sidde op i sadlen og så hive godt i forbremsen mens du kører
forholdsvis langsomt og flytter dig fremad på cyklen.

Når man laver den i "real life" så er tricket IKKE at slippe forbremsen
hvis det er ved at gå galt og man har passeret point-of-no-return,
slipper man bremsen ruller dyret nemlig væk under en og man rammer
jorden meget hårdt!

Mvh

Bruno

Fra : Rapper

Dato : 08-08-03 08:06

"iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> En endo er når man bremser og løfter baghjulet, helst så man ender med
> at holde stille og selvfølgelig uden at styrte eller ryge over styret.

Korrekt. En stoppie er hvor man stopper brat så baghjulet løfter sig, en
endo er hvor man først triller en lille tur på forhjulet.

Så det er forkert at de kalder det stoppie i Vice City når man fx kører 100
meter på forhjulet

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619