Q: Days of Thunder i Anamorphic..?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 06-08-03 21:58

Hey folkens,

Er det helt umuligt at få fat på? Købte den først i Bilka - ikke Anamorphic.
Købte den så hos CDWOW, da der stod "Yes" ud for Anamorphic. Men den var
HELLER IKKE Anamorphic. De var så flinke at refundrere det hele - også porto
udgifter. Godt firma.

Jeg har ledt med lys og lygte på nettet, efter en Region2 udgave, som ER
ANAMORPHIC..!! Og helst dk undertekster, men ikke et krav. Men
selvfølgelig med engelsk tale, og det helst i 5.1..

Findes det et sted på kloden?? Nogen der ved noget?? Hvor kan den købes??

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Morten DH

Dato : 07-08-03 17:40

Har du prøvet at søge på www.dvd-basen.dk?

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 07-08-03 22:21

Hey Morten,

> Har du prøvet at søge på www.dvd-basen.dk?

Takker! :) Uh, en nice side. Ærgerligt, jeg ikke kendte til den noget før..
Nå, men DoT findes åbenbart overhovedet ikke i Anamorphic, i nogen som helst
region. Øv! En plet i Paramounts papirer, syn's jeg..

Fra : Morten DH

Dato : 10-08-03 19:22

> [...]
helst
> region. Øv! En plet i Paramounts papirer, syn's jeg..

He he den lider under at være en sikker sælger, så den kom ret tidligt på
dvd og så manglede det anamorphe desværre... bare rolig, du skal nok få
chancen får at købe den igen på et tidspunkt ;-/