huske adgangskoder
Fra : rasmus

Dato : 06-08-03 21:24

Hej NG.

På et tidspunkt slog jeg "huske adgangskoder" funktionen fra (satte flueben
i "spørg mig ikke igen"). Det fortryder jeg nu, men kan ikke finde ud af,
hvordan jeg slår det til igen. Any suggestions??

/rasmus

Fra : Kim

Dato : 06-08-03 21:58

"rasmus" <rtm79@tiscali.dk> wrote in message news:bgro48$fp9$1@sunsite.dk...
> [...]
| i "spørg mig ikke igen"). Det fortryder jeg nu, men kan ikke finde ud af,
| hvordan jeg slår det til igen. Any suggestions??

Tools<->Internet Options<->Content

Funktioner<->Internet Indstillinger<->Indhold

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : rasmus

Dato : 07-08-03 07:21

> flueben

> Tools<->Internet Options<->Content
>
> Funktioner<->Internet Indstillinger<->Indhold

> [...]

Hmm. Det hjælper ikke. Er der noget andet jeg skal gøre før?

/rasmus

Fra : Fynbo

Dato : 07-08-03 08:51

Funktioner<->Internet Indstillinger<->Indhold<->Autofuldførelse..Flueben i
"Spørg, Om Adgangskoder skal gemmes..

Fynbo

Fra : rasmus

Dato : 07-08-03 09:29

"Fynbo" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Funktioner<->Internet Indstillinger<->Indhold<->Autofuldførelse..Flueben i
> "Spørg, Om Adgangskoder skal gemmes..
>
> Fynbo

Jæp. Det er også det jeg har gjort (og genstartet lortet), men det virker
altså ikke!

/rasmus