Grand Prix 3/4 mulitiplayer
Fra : Ole G.

Dato : 06-08-03 21:14

Til min skræk opdagede jeg at GP4 ikke havde muligheden for
netværksspil med "championship season" (hvilket var den største
fornøjelse i GP2)

Nu er mit spørgsmål så om man kunne dette i GP3. Jeg er ejer af GP3
originalt, men jeg kan ikke teste multiplayer options uden at være
forbundet, og jeg vil gerne vide på forhånd om det altså er muligt i
GP3 at spille netværks-championship.

(jeg bliver meget glad for svar, men ikke noget med andre F1-spil, det
skal være GP3 :) )

Fra : Ole G.

Dato : 14-08-03 12:40

On Wed, 06 Aug 2003 22:13:56 +0200, Ole G. <no_adress@snotmail.com>
wrote:

> [...]
>GP3 at spille netværks-championship.
>

>(jeg bliver meget glad for svar, men ikke noget med andre F1-spil, det

Ingen der ved dette?

HVad så med det nye F1 challenge 99-02, kan man spille multiplayer
netværk i championship mode der?

Fra : Ole G.

Dato : 20-08-03 12:21

On Thu, 14 Aug 2003 13:40:22 +0200, Ole G. <no_adress@snotmail.com>
wrote:

>Ingen der ved dette?
>
>HVad så med det nye F1 challenge 99-02, kan man spille multiplayer
>netværk i championship mode der?

Nåh, ingen spiller F1 spil herinde, men jeg har så erfaret at heller
ikke i F1 Challenge 99-02 kan man spille en hel sæson i
multiplayermode. Kun single GPs. Det er møj ærgerligt at
producenterne ikke giver mulighed for denne selvfølge.

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-09-03 22:35

jeg giver dig ret , det var det fedeste ved gp2 når min bror kom forbi med
hans puter vi spillede en sæsom over kabel.