Skærme
Fijala 3554
LG L1910B - den er fed!!!
Fra : MYKL [6600]

Dato : 06-08-03 19:05

Jeg har lige købt én, og jeg må sige den er rigtig god.

Også til spil, - jeg spiller Everquest - og det klarer den ivhertfald fint!

Tak til alle for gode tråde!

rgds

Michael

Fra : palle

Dato : 06-08-03 21:02

On Wed, 6 Aug 2003 20:04:48 +0200, "MYKL [6600]" <mykl@SLETMIGmykl.dk>
wrote:
>Jeg har lige købt én, og jeg må sige den er rigtig god.
>Også til spil, - jeg spiller Everquest - og det klarer den ivhertfald fint!
> [...]

Kunne vi få en lidt mere detaljeret anmeldelse?

Såsom test af flere spil, OSD, hvordan og hvor godt de ekstra features
virker (drejning, højdejustering, pivot), dur den til interpolation
osv.osv?

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-08-03 02:26

On Wed, 06 Aug 2003 22:01:41 +0200, palle wrote:

> [...]
>
> Såsom test af flere spil, OSD, hvordan og hvor godt de ekstra features
> virker (drejning, højdejustering, pivot), dur den til interpolation

Ja, kom endelig med en GRUNDIG test af den - hvad er dine indtryk ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-08-03 02:27

On Wed, 6 Aug 2003 20:04:48 +0200, MYKL [6600] wrote:

> Jeg har lige købt én, og jeg må sige den er rigtig god.
>
> Også til spil, - jeg spiller Everquest - og det klarer den ivhertfald fint!

> [...]

Tillykke - lever den op til alt det jeg påstod ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : MYKL [6600]

Dato : 09-08-03 14:38

Jeg ville gerne komme med en grundigere anmeldelse, men desværre ved jeg
ikke så meget om sådan nogle skærme.
Jeg tror ikke jeg kan beskrive alle de rigtige detaljer.

Jeg er bare meget glad for den - og kan anbefale den til andre.

Jeg tænkte på at vente på L1910P - modellen, - altså den der kan dreje i
pivo osv. men jeg kunne ikke vente - og hvad skal man egentlig bruge det
pivo til?

Rart at strømforsyningen er indbygget.
Der er en lille 2 ports USB hub indbygget i foden.

MVH

Michael Henriksen

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-08-03 23:45

MYKL [6600] (mykl@SLETMIGmykl.dk) skrev følgende:
> [...]
>
> Jeg tænkte på at vente på L1910P - modellen, - altså den der kan
> dreje i pivo osv. men jeg kunne ikke vente - og hvad skal man

Pivot.... Du kan dreje skærmen om på højkant, så den passer med et A4 ark i
tekstbehandlingen... Billedet vender selvfølgelig også når du gør det.

Det er ikke en funktion jeg kan bruge, men folk der skriver meget finder den
sikkert vældig smart.

- Martin

Fra : E. Jensen

Dato : 13-08-03 09:22

Der er vel også et par spil, såsom 1942, som er velegnet til en skærm på
højkant :)

mvh E

Fra : rane

Dato : 13-08-03 10:16

On Sat, 9 Aug 2003 15:38:00 +0200, "MYKL [6600]" <mykl@SLETMIGmykl.dk>
wrote:
> [...]
>pivo til?
>
>Rart at strømforsyningen er indbygget.
>Der er en lille 2 ports USB hub indbygget i foden.

Øvs...overvejer selv enten 1910B eller 1910P - men i og med at der
ikke er nogen der har anmeldt den endnu, er jeg stadig i tvivl.

Har du prøvet at spille på den endnu? (hurtige spil)

Postnummer 6600...hmm hvor er det? Vejen? Bor selv i Haderslev -
kunne være perfekt hvis man engang kunne få et kig el. lign. hehe :)

-Rene Pedersen