Hvilket Joystick
Fra : Martin

Dato : 06-08-03 15:45

Hej NG

Jeg vil have et joystick til pc, til når jeg
spiller. men hvad skal man vælge?

Er der forskel på hvad man skal vælge, afhængigt
af hvilke spil man spiller?

Hvilket prisleje ligge de i, hvis det er en god
kvalitet?

/Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-03 15:50

Martin wrote:
> Hej NG
>
> Jeg vil have et joystick til pc, til når jeg
> spiller. men hvad skal man vælge?
>
> Er der forskel på hvad man skal vælge, afhængigt
> af hvilke spil man spiller?

Ja. post en lille liste over de spil du spiller.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-03 16:20

> [...]
>
> Er der forskel på hvad man skal vælge, afhængigt
> af hvilke spil man spiller?
>
> Hvilket prisleje ligge de i, hvis det er en god

jeg har selv søgt efter et ordentligt joypad og det endte med jeg købte et
stik der gør at jeg nu kan forbinde et joypad fra min gamecube til pc og det
er virkeligt godt - det virker 100% - jeg kan styre analogt hvilket er fedt.
Så hvis du har et konsolpad du er glad for kan jeg kun anbefale denne
metode - jeg ved der findes lign. stik til både ps2 og xbox - så hvis du har
en konsol er det værd at overveje - som sagt kan jeg kun anbefale Camecube
da det er et sådant jeg har, men jeg vil tro de andre er ligeså - om ikke
andet er der forskellige tests på nettet af stikkene
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-08-03 17:27

Martin wrote:
> Er der forskel på hvad man skal vælge, afhængigt
> af hvilke spil man spiller?

Det er der. Jeg har selv et Logitech WingMan Formula Force GP, det synes jeg
er fedt til prisen. Men det nytter jo ikke noget at jeg anbefaler dig et rat
og tilhørende pedaler hvis du ikke kan udstå bilspil.

Som en anden også skriver: Post en liste med dine favoritspil

--
Martin K

Fra : Frenjon

Dato : 06-08-03 21:38

Mener du joypad eller joystick?
Skal det være med eller uden Force Feedback?

-Frenjon

Fra : Martin

Dato : 06-08-03 21:49

Takfor svarene.
Jeg spiller for det meste spil som: Red Alert,
Generals, Red Faction, Medal of Honor m.fl..
Spiller aldrig bilspil og ligende, men lidt
NHL2003 bliver det dog til ind i mellem.

Om det skal være joystick eller joypad vil jeg
lade svarende fra jer afgøre, jeg har ingen
erfaring med nogle af delene, bl.a. fordi jeg ikke
har nogen spillekonsol. Force Feedback eller ej -
tja, er det ikke fedest hvis man spiller bilspil
og ligende spil?

/Martin