Tabel og Iframe...
Fra : Christian Hansen

Dato : 06-08-03 14:14

Jeg har 2 menuer i venstre side, og en iframe i midten, og 2
menuer i højre side.
Men når jeg åbner siden er de 2 menuer i højre side der ikke...
:(
Nogen der ved hvorfor?
Er det pga. min iframe eller er det noget andet der er gået galt?
Tror nemlig det er iframe.. for hvis jeg sætter noget tekst ind
istedet for iframe så er det hele der...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 06-08-03 14:17

Christian Hansen wrote:
> [...]
> Tror nemlig det er iframe.. for hvis jeg sætter noget tekst ind
> istedet for iframe så er det hele der...

Har du et link ? Så slipper vi for at sidde og gætte...
Men et gæt kunne være at det har noget at gøre med størrelsen på din iframe.

Chrisser

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-08-03 14:25

Uden et link er det umuligt at sige hvad der er galt, men det kunne
være et tag som ikke bliver lukket.

Fra : Christian Hansen

Dato : 06-08-03 19:40

Har ikke noget link, desværre...
Men så vil jeg nok bare gå ind og spørge ved php gruppen om noget
andet...
Ellers tak! :)