Udgivelsesdato for spil
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 06-08-03 11:44

Er der nogen der kan hjælpe mig med links til en/flere side(r) hvor man kan
finde datoer for hvornår nye spil udkommer?

Jeg søger udgivelsesdatoer for følgende spil:

East Side Hockey Manager
FIFA 2004
NHL 2004
Need For Speed Underground
Quake 4
Command & Conquer Generals - Zero Hour (tilføjelsespakke)
Sim City 4 - Rush Hour Addon (tilføjelsespakke)
World Championship Snooker 2003
Grand Prix 5 (Hvis den er på vej)?
Championship Manager 5 (Hvis den er på vej)?
OT: Film: Olsenbanden på DVD (?)

På forhånd tak!
Mvh
Morten

Fra : Devast8or, work

Dato : 06-08-03 12:14

"Morten Munk-Jensen" <munk-jensen@amok.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan hjælpe mig med links til en/flere side(r) hvor man
kan
> finde datoer for hvornår nye spil udkommer?
>
> Jeg søger udgivelsesdatoer for følgende spil:

Prøv www.gonegold.com eller producenternes hjemmesider.

Devast8or

Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 06-08-03 12:37

Mange tak for hjælpen til jer begge!

Mvh
Morten

Fra : Bandit

Dato : 06-08-03 12:10

Tror du finder svar på de fleste udgivelsesdatoer her
http://www.gamemail.dk/

Fra : kr0oZe

Dato : 06-08-03 17:19

Skyder lige www.tothegame.com med ind. ;)