Plante bog.
Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 06-08-03 10:25

Hej gruppe

Jeg leder efter en god stor plantebog, med evt. vægt på sydamerikanske
akvarie planter.

Hvad skal jeg have fat i?

MVH
Lars Helmer Andersen

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 06-08-03 10:50

> Jeg leder efter en god stor plantebog, med evt. vægt på sydamerikanske
> akvarie planter.
>
> Hvad skal jeg have fat i?

En god lille bog er Tropicas katalog - men den har du nok.

/Martin

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 06-08-03 11:18

> En god lille bog er Tropicas katalog - men den har du nok.

Nej, jeg er ved at starte akvarie op.

Er det et katalog som de fleste forhandlere af Tropicas planter har (f.eks.
planteimporten) og hvad koster det.

MVH
Lars Helmer Andersen

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 06-08-03 12:54

> Er det et katalog som de fleste forhandlere af Tropicas planter har
(f.eks.
> planteimporten) og hvad koster det.

Der er dels en katalog-del med kort beskrivelse af planternes krav mv, samt
hvor svær den er og hvor den kommer fra.

Desuden lidt om Tropica og om planter i akvarie generelt, alger osv. Jeg er
glad for min

Jeg tror det er den samme som forhandlerne bruger som katalog, så vidt jeg
husker kostede den 60-70kr.

Men du kan uden tvivl på langt mere detaljerede bøger.

mvh

Martin

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-08-03 12:57

"Lars Helmer Andersen" <lhaSKRID@officeconsult.dk> skrev i en
meddelelse news:bgqkjr$l1v$1@sunsite.dk

> Nej, jeg er ved at starte akvarie op.
>
> Er det et katalog som de fleste forhandlere af Tropicas planter har
> (f.eks. planteimporten) og hvad koster det.

Du kan se lidt om bogen har:
http://www.tropica.com/article.asp?type=aquaristic&id=421
pris 97,- hos Tropica

Hvor du eller kan købe den ved jeg ikke.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Henrik Rask Petersen

Dato : 06-08-03 16:21

Lige her!

http://www.tropica.com/frameset_shop.asp

Mvh. Henrik Rask Petersen
www.discus-klubben.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-08-03 16:38

"Henrik Rask Petersen" <NOSPAMtarzan@jungle.dk> skrev i en meddelelse
> "Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> wrote in message

> Lige her!
>
> http://www.tropica.com/frameset_shop.asp

Der manglede lige er "s" i "eller", mente at jeg ikke ved om den kan købes
andre steder, gik ud fra at Lars kunne læse vejledning nederst på "mit" link

Fra : Ole Larsen

Dato : 06-08-03 17:28

> Hej gruppe
>
> Jeg leder efter en god stor plantebog, med evt. vægt på sydamerikanske
> akvarie planter.

Den ultimative plantebog er IMHO C Kasselmann " Aquarienpflantzen" Og den
var, da jeg købte, _meget_ billigere ved AviFauna end hos boghdl.
--
Mvh, Ole.
Slet det, du ikke kommenterer og skriv under det du svarer på.