-moz-outline
Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 06-08-03 10:06

Hej NG

Er jeg den eneste der ikke kan få mozillas outline til af virke ?

Jeg har følgende CSS class.
..outline {
border:2px dashed blue;
outline:2px solid red;
-moz-outline:2px solid red;
}

På nedenstående elementer er det kun div elementet som vises efter
hensigten i Mozilla1.4.

<input type="button" class="outline" />
<button class="outline">button</button>

I Opera7.11 virker det på alle 3 elementer og IE forstår ikke outline.

- Er det en kendt fejl ?

Hintzmann

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-08-03 12:36

Martin Hintzmann Andersen skrev:

> Er jeg den eneste der ikke kan få mozillas outline til af
> virke ?

Har du et link?

> På nedenstående elementer er det kun div elementet som vises
> efter hensigten i Mozilla1.4.

Har du prøvet DOM inspector?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 06-08-03 13:02

http://users.cybercity.dk/~dsl58854/testcenter/css/outline/test1.html

> Har du prøvet DOM inspector?

DOM inspectoren kan ikke "fange" outline.

Hintzmann

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-08-03 23:14

> DOM inspectoren kan ikke "fange" outline.

Jeg ved ikke hvad du mener med "fange", men -moz-outline findes
såvel under css rules som under computed style.

Jeg vil tro at problemet med button/submit og outline, er at
knapper "udlånes" fra styresystemet og derfor ikke kan styles helt
frit. Jeg har prøvet din klasse med succes på alm. input (tekst),
div, span og hx samt legend. Omvendt virker det ikke på fieldset,
tabelelementer og knapper.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 11-08-03 07:16

> [...]
> frit. Jeg har prøvet din klasse med succes på alm. input (tekst),
> div, span og hx samt legend. Omvendt virker det ikke på fieldset,

Takker Jens

Konklussionen må vel være at Mozilla nok har beholdt deres prefix -moz-
med vilje

Hintzmann