Skjule sit forbrug i Telemore
Fra : Kim

Dato : 06-08-03 04:45

Kan man skjule sit forbrug, så man ikke kan se hvem man har skrevet sms og
ringet til
Så man kun kan se hvor meget man har brugt, lige som når man bruger
kontoManager

Hilsen Kim

Fra : Cox

Dato : 06-08-03 08:50

On Wed, 6 Aug 2003 05:44:39 +0200, Kim wrote:

> [...]
> ringet til
> Så man kun kan se hvor meget man har brugt, lige som når man bruger

Øhh, kan du ikke bare lade være med at trykke på "Se forbrug" på
hjemmesiden???

Fra : Kim

Dato : 06-08-03 09:24

Jo det kunne jeg godt, vi er bare to der har den samme hjemmeside
Det er ikke sikret, at hun kan lade være at trykke på Se forbrug
Derfor

Fra : pizza

Dato : 06-08-03 10:54

"Kim" skrev d. 06-08-03 09:24 dette indlæg :
> Jo det kunne jeg godt, vi er bare to der har den samme hjemmeside
> Det er ikke sikret, at hun kan lade være at trykke på Se forbrug
> [...]

Du kan også bare skrive saldo i en sms og sende den til 61666222 så
slipper du for og tage på nettet hvergang for at checke din din saldo

hilsen pizza

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-08-03 10:57

On Wed, 6 Aug 2003 10:24:09 +0200, "Kim" <kim7@jubiipost.dk> wrote:

>Jo det kunne jeg godt, vi er bare to der har den samme hjemmeside
>Det er ikke sikret, at hun kan lade være at trykke på Se forbrug
>Derfor

Er der ikke et login til hvert telefonnummer? Jeg kan ikke se
problemet. Hvis I er 2 der deler det samme telefonnummer er det vel
rimeligt at begge kan se forbruget.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jean

Dato : 06-08-03 15:40

Jesper Hansen skrev:
> Er der ikke et login til hvert telefonnummer? Jeg kan ikke se
> problemet. Hvis I er 2 der deler det samme telefonnummer er det vel
> rimeligt at begge kan se forbruget.

Problemet er måske at 'hun' (måske Kims kæreste) ikke må se hvem Kim ringer
til...
Mig bekendt er det ikke muligt at skjule 'Se forbrug'.

Mvh Jean

Fra : Gunnar007

Dato : 06-08-03 20:31

"Kim" <kim7@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringet til
> Så man kun kan se hvor meget man har brugt, lige som når man bruger

Det kan man ikke, det nemmeste er at lade være med at være konen utro !

Det er billigere i længden..

Held og lykke med parforholdet

Hilsen G.
Lykkeligt gift, og hun kender ikke min kode til telmore

Fra : Jørgen

Dato : 06-08-03 20:37

> Lykkeligt gift, og hun kender ikke min kode til telmore

heh er det derfor du stadigvæk er lykkelig?

Fra : Fischer

Dato : 06-08-03 21:28

> heh er det derfor du stadigvæk er lykkelig?

Endnu bedre hjemme hos os:
Kun jeg har koderne, så jeg kan se hvem konen ringer til, men ikke omvendt.

*Fischer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-08-03 22:59

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message

> Endnu bedre hjemme hos os:
> Kun jeg har koderne, så jeg kan se hvem konen ringer til, men ikke
omvendt.

> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i
adressen.

MANDSSCHAUVINIST !!

PS: Øhhh - hvordan slap du afsted med det ?

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Fischer

Dato : 07-08-03 06:20

> MANDSSCHAUVINIST !!
> PS: Øhhh - hvordan slap du afsted med det ?

Det er naturligvis fordi det er mig der sørger for indbetalinger o.s.v.
Hun vil bare have en telefon der virker, så hvis jeg ikke havde været der,
ville hun nok have et alm. abonnement et eller andet sted.

*Fischer

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-08-03 07:20

> Det er naturligvis fordi det er mig der sørger for indbetalinger o.s.v.
> Hun vil bare have en telefon der virker, så hvis jeg ikke havde været der,
> ville hun nok have et alm. abonnement et eller andet sted.

Ditto her, man skal bare dreje den.
'Jeg tager mig af alt det kedelige,
- det behøver du ikke at bruge dit smukke hoved på.' :)

Per