ECS K7S5A og USB
Fra : Helge Duif

Dato : 05-08-03 22:20

Hej....

Bundkortet har to USB-porte bagpå, men derudover mulighed for tilslutning af
yderligere to USB-porte på bundkortet, markeret som USB1 på bundkortet.
Yderste række har 4 pins, startende med 1 og inderste række har 5 pins,
startende med 2. Jeg har købt et "dobbelstik" til at sætte bagpå, med to ens
5-pins stik, men kan kun få den yderste med 4 pins til at virke......, er
der nogen der ved, hvad der er galt....????

mvh. Helge

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-08-03 18:18

In news:bgp712$3sd$1@sunsite.dk ,
Helge Duif <helgeduif@wanadoo.dk> typed:
> [...]
> "dobbelstik" til at sætte bagpå, med to ens 5-pins stik, men kan kun
> få den yderste med 4 pins til at virke......, er der nogen der ved,

http://pub140.ezboard.com/fk7s5amotherboardforumfrm5.showMessage?topicID=1200.topic
Denne side er guld værd for folk med K7S5A... der står også noget om USB.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Helge Duif

Dato : 07-08-03 10:54

Jeg har været inde og kigge på siden, men blev desværre ikke ret meget
klogere....., tilsyneladende har jeg tilsluttet stikket korrekt, skal man
mon ind og ændre noget i bios'en.....?????? er der andre der kan
hjælpe....????

mvh. Helge Duif

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-08-03 06:11

In news:bgt7k2$n$1@sunsite.dk ,
> [...]
> man
> mon ind og ændre noget i bios'en.....?????? er der andre der kan

Du kan jo lede efter noget som hedder USB, og hvis der står disable, så sæt
den til enable...
(Gider ikke lige genstarte mit eget for at tjekke :) )