hvad går der galt ???
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 05-08-03 21:44

jeg har på en enkelt side et stykke midi der skal spilles men når man går
ind på den side så skruer (en eller anden nisse) midi lyden helt ned så man
ikke kan høre den afspilte lyd.... jeg har lavet bagrundslyden meget simpel
<bgsound src="mision.mid">

hvorfor skruer den neeeeeed ????

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-08-03 22:12

> [...]
man
> ikke kan høre den afspilte lyd.... jeg har lavet bagrundslyden meget

Det er for at beskytte brugere mod folk som dig

Der er ikke noget mere trælst end når en hjemmeside pludselig begynder at
spille musik. Giv folk muligheden for selv at vælge om de vil høre midi'en
eller ej.

--
Benny Nissen

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 05-08-03 22:21

hvorfor sad jeg lige og tænkte der ville komme en komentar med på vejen om
at man ikke selv kan vælge

ej.... det er faktisk fordi folk ikke skal kan vælge.... men er den trøst så
er der 5 minutters ingenting i enden af den så man "høre den kun en gang"

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-08-03 22:26

> [...]

> er der 5 minutters ingenting i enden af den så man "høre den kun en gang"

OK. Godt ord igen.

Har du evt. prøvet at sætte volumen ?

Se:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/ref
erence/properties/volume.asp

og mere generelt om bgsound:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/ref
erence/objects/bgsound.asp

P.S. Vil du venligst skrive under det du citerer ?

--
Benny Nissen

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 06-08-03 12:06

> så

> [...]

jeg har været inde på de to link, men jeg får bare følgende besked
Page Cannot Be Found

We apologize for the inconvenience, but the page you are seeking cannot be
found in this location.
Henrik Knudsen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-08-03 12:18

"Henrik Knudsen" <henrik.knudsen@paradis.dk> skrev

> [...]
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/ref

> jeg har været inde på de to link, men jeg får bare følgende besked

Når du har klikket på linket og får den fejlmeddelelse, så prøv at kopiere
linjen nedenunder ind sidst i adresselinjen i din browser. Så sker der ting
og sager

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-03 12:30

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev :

>Når du har klikket på linket og får den fejlmeddelelse, så prøv at kopiere
>linjen nedenunder ind sidst i adresselinjen i din browser. Så sker der ting
>og sager

Og hvis Henrik og dig opgraderede jeres OE 6 till 1123, så ville
I kunne poste lange links uden at de knækker samt kunne indsætte
en korrekt signaturadskiller i jeres indlæg.

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recommended/q331923/default.asp
--
Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-08-03 14:56

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> [...]
> I kunne poste lange links uden at de knækker samt kunne indsætte
> en korrekt signaturadskiller i jeres indlæg.

Det er hermed gjort.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-03 23:18

Henrik Knudsen wrote:

> hvorfor sad jeg lige og tænkte der ville komme en komentar med på vejen om
> at man ikke selv kan vælge

Her kommer en mere...

> ej.... det er faktisk fordi folk ikke skal kan vælge....

Man kan altid selv vælge - man forlader blot siden igen. Det virker hver
gang.

--
Mvh. Kim Ludvigsen